Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6615
Jeg er en gutt på 18 år som bynte å bruke amfetamin når jeg var 15 år.
Jeg merker en del "bivirkninger" (hvis man kan kalle det det), som nedsatt hukommelse, større temperament, rastløshet, mangel på matlyst, "giddesløshet" osv.

Jeg lurer på om noen av dere har merket noe lignende, eller andre ettervirkninger, etter langvarig bruk av amfetamin??

Og når jeg ikke får i meg amfetamin på ei stund så begynner det sosiale livet mitt å ramle sammen fordi jeg stenger meg selv inne. Hodet blir så vant til at amfetaminen gjør alt det sosiale arbeidet at man mister den sosiale evnen man hadde i utgangspunktet.

Noen flere som har merket dette?
Sist endret av -fix-; 13. februar 2007 kl. 07:56.
Les "Til dere som vil teste speed" av DonVito, og du vil finne ut det er flere som har det sånn. Learn 2 søk, bitch!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Gest^^: Duden skrev jo i den tråden 52min før du postet det der her. Du har ikke lov å kalle folk bitch om du ikke sier noe nyttig eller er moderator, bitch.
jeg kalte ham bitch ironisk Beklager Og jeg hadde ikke lest igjennom alle tråder da, jeg bare leste igjennom så vidt. Er trøtt. Beklager igjen
Sist endret av Gest; 13. februar 2007 kl. 10:02.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg tøva også.

Og nå stenger jeg tråden fordi at jeg glemte å gjøre det isted. Vi henviser som sagt til DonVitos tråd, hvor mange også har valgt å legge ved sine egne historier.