Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 694
Hei, har søkt litt men ikke funnet det jeg ville ha så jeg spørr her.

Det jeg hadde trengt var et program man skrudde på (eller som skrudde seg på etter fks. 10 min uten aktivitet på pcen. Som skrudde på webkameraet hvis noen kom nær tastaturet eller beveget på musa. Så for å etterpå lagre dette på et bestemt sted. Hadde vært veldig greit når du var på lan eller et annet sted og noen vil kødde litt med pcen din. Så vet du hvem det var i hvertfall

På forhånd takk.
Jeg har et Creative webcam, install cd'n som fulgte med hadde et ganske kult program Sånn "motion detector" eller hvordan det skrives Om noe i romme rører seg, så filmer cam'e det
Hvilket Creative kamera har du Pumpkin ?
Men tenk deg det stresset paa et lan da..... Kameraet vil gaa av og paa hele tiden og lagre massevis av tull.
Eller kan du jo bare sitte oppe hele tiden og aldri forlate PC'en ?
WebcamXP har en sånn funksjon. Tar bilde ved bevegelse.
vision GS er og genialt til motion detector.. Veit desverre ikkje om eit slik som du spør om
Jeg vet om slike "Motion" detektorer. Det jeg ville ha var en detektor som skrudde seg på ved bevegelse av musa.
WebcamXP fungerer veldig bra på dette, kan stille sensitivitet og slikt, kjekt å ha på kontoret for å se hvem som lusker der på ettermiddager
Du kan jo bruke et program som heter Golden eye.
Det overvåker på en måte pc'en, men ikke med camera.
Den tar screenshots f.eks hvert min, og finner ut hva folk har trykket etc.
Kan være greit på LAN.

Er spessielt greit hvis du har glemt et passord og du vil gå tilbake å finne ut hva det var. Programmet er laget sånn at du kan holde det skjult på pc'en og vanskelig å finne.

Vet ikke om dette hjalp men er i alle fall et forslag.