Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 670
Jeg har en data med 512 MB ram og 60GB lagringsplass kjører XP home. Den henger seg opp når jeg starter den fra 15-30 min tid henger den seg opp. Har bare brukt 7GB av plassen til World of warcraft og limewire, sanger, filmer Etk. Den var ikke sånn når jeg fikk dataen den bare begynte med det for 2-3 måneder siden. Når den klikker er den ikke varm elns. Når det henger seg opp må jeg restarte den. Noen tips? bynner snart og krepere av dette problemet:P alle vet hvor irriterende det er når dataen klikker når du er Main tank i guilden på WoW:P

så plis gi meg noen svar, ny prosessor eller vifte? Eller blir det bare for hardt for datan?
Jeg foreslår at du kjører opp "Task Manager" og ser på grafene som viser prosessoraktivitet, samt minneforbruk. Hvis du ser noen drastiske endringer der, er i alle fall dette en god plass å starte.

Gi litt rapport etterpå om hva som hender.

Trykk ctrl+shift+esc for kjapt å få opp "Task Manager".
Virus/Adware scan...
Kjør full virus scan og ad-aware scan.
rydd unda dritt og fjern ting i oppstart som ikke er brukelig eller programmer som ad-aware.

funker ikke dette ville jeg anbefalt formatering
Brenn Limewire
rydd opp i registeret ditt i samma slengen
hmmm, kjører task manager og fjerner limewire. OoO ser at virus scannern er gått ut på dato for 3 måneder siden, på den tiden brukte jeg bearshare med den zango møkka, det er fjernet nå.


ingen endringer på task manager bare 1-3% CPU
Sist endret av pyrogutt; 17. desember 2006 kl. 23:19.