Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1199
Har lest litt rundt her om harddisk til PS2, men fant ikke spesifikk en harddisk jeg kan kjøpe til min ps2. Jeg trenger ikke mer en 80gb. Jeg tenkte å kjøpe en billig en fra eBay. Noen som vil hjelpe meg?
Harddisk til ps2 ?
Er det på markede?, i så fall hvor leste du det?

Vet riktig nok at det er HD til ps3, men til ps2 -Aldri hørt om. Vet ikke om noen som har det heller.
Det er mulig og kjøpe en ekstern, for så og koble den til ps2'en din og spille spill derfra.
Hvis det er sant og det jeg har lest er riktig må imagene av spillene ligge i roten av hardisken.

Du får goooogle..
På den gamle PS2 maskinen var det en egen slot for nettverk og HD, på den nye PS2 maskinen (slim) tror jeg du må bruke USB HD, da den ikke har noe slot. Det er mulig, men vet ikke helt hvor nødvendig det er.

Dersom du har gammel PS2 er det altså bare å kjøpe nettverksadaptere og HD.
Sitat av devotio
På den gamle PS2 maskinen var det en egen slot for nettverk og HD, på den nye PS2 maskinen (slim) tror jeg du må bruke USB HD, da den ikke har noe slot. Det er mulig, men vet ikke helt hvor nødvendig det er.

Dersom du har gammel PS2 er det altså bare å kjøpe nettverksadaptere og HD.
Vis hele sitatet...
på slimversionen min er det både usb og nettverk bakpå, og det med hardisk funker, men tror du må chippe den først, leste litt om det på hammar.no en gang mener jeg å huske..
Jeg har den ganle versjonen. Bare lurer på spesifikk hvilke harddisker som går ann å bruke i den. Vet det må være IDE, men hørte også at ikke alle funker.. Funker alle typene av Maxtor 120gb?
De fleste disker funker fint. Jeg brukte en 80gb seagate tror jeg.
Noen som vet hvor jeg billigst kan få kjøpt nettverksadapter? til min ps2 altså
Sitat av jibber111
Jeg har den ganle versjonen. Bare lurer på spesifikk hvilke harddisker som går ann å bruke i den. Vet det må være IDE, men hørte også at ikke alle funker.. Funker alle typene av Maxtor 120gb?
Vis hele sitatet...
Har selv brukt en maxtor IDE 120GB med HD loader, og det funker finfint. Sjekk hardware eller kelkoo for billigst pris på nettverksadapter.
Jeg har en Lacie 250 gb ekstern hardisk og en gammel versjon av ps2.
Er det mulig å kjøre filmer/spill fra hardisken via usb på ps2en?
Noen program eller noe? eller må jeg chippe?
Sitat av gulepanter5
Jeg har en Lacie 250 gb ekstern hardisk og en gammel versjon av ps2.
Er det mulig å kjøre filmer/spill fra hardisken via usb på ps2en?
Noen program eller noe? eller må jeg chippe?
Vis hele sitatet...
Independenace exploit eller chips + USB Extreme
Men det går hinsides sakte mes spill( USB Extreme ), ifølge dem som har prøvet det.
Div-X og xviD skal visstnok fungere bra.