Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 7042
har hørt det går ann å røyke blå valium .. er dette bare bullshit?
Bare å knuse pillene til mest mulig pulver og blande med tobakk.
Hvor mange piller bør man bruke på det a? funker det bedre enn og spise de?
Jeg har har ikke prøvd det selv så vet ikke om det er bedre å røyke det. holder vel godt med 2 piller til en person.
Sitat av Sliv
Jeg har har ikke prøvd det selv så vet ikke
Vis hele sitatet...
aha.. nuff said
Det går, men funker bedre å spise dem...

Sånn som jeg har fortstått det () Så brenner litt av virkestoffen bort får man får det ned i lungene!
Jeg har hørt at vist du røyker de, får du mer en ''stein'' opplevelse. Og vis du spiser de, blir du mer glad.

Noe fakta i dette?
Alt som er vannløselig kan snortes...
så blåvaler kan snortes røykes og spises
Sitat av pyfgras
så blåvaler kan snortes røykes og spises
Vis hele sitatet...
Haha, når ble "blåvaler" vannløselige? :P
Sitat av pyfgras
så blåvaler kan snortes røykes og spises
Vis hele sitatet...

dette her er så definitivt ikke å anbefale!!

det gjorde noen kamerater av meg å da plukket di blå "busemenner" i 2-3dager etterpå
så vil ikke anbefale det
Sitat av pecado
Alt som er vannløselig kan snortes...
Vis hele sitatet...
SVÆRT FÅ benzodiazepiner som er vannløselige, diazepam er ikke ett av de. Så, bortkastet!

Vil man ha hurtigere virkning av benzodiazepiner legg de under tunga.
Sist endret av busemann; 29. november 2006 kl. 17:35.
Jeg bare kødda egentlig.. Bare litt lei over alle sånne "på hvilken annen måte kan dette stoffet inntas på"-trådene.. Snorta noen hyppere for mange år siden bare på kødd, og det funket bra i hvert fall.
Uansett: spis dopen, eller legg den under tunga. Blå funker jo kjempefort oralt uansett, skjønner ikke alt dette hastverket jeg...
Alt ikke vannløselig som sniffes virker først når det drypper ned i magesekken og absorberes via tarmen. Så det funker nok. På en måte. Kan du si.
Whatever. Har bare innbilt meg at når en kan skyte noe er det også vannløselig.
Kjipt, for det er feil.
Skal du bare ta valium uten å spe på med alkohol, hasj eller andre neddop ville jeg bare spist den. Men det funker fint å legge en benzo under tunga et minutt eller to og gni det hele inn i et hasjmekk, for eksempel.

Men tanken på å røyke valium reint gir meg kvalmefornemmelser...
Litt offtopic, men hva er egentlig ca prisen for valium i norge? La oss si oslo? Sitter naa her i kratie i kambodsja, og kjoepte nylig 20 blaavalium (10mg) paa apotek for 4000 riel (ca 7kr). Dvs 35 oere stykket. Hihi..

Og enda litt mer offtopic; er bromazepam (6mg) og/eller lorazepam (2mg) aa foretrekke? Noen distinktive forskjeller mellom de ulike benzoene?
slenger meg på offtopic selv også.
kan bare snakke for meg selv men vil tippe prisen ligger på 20-30 kr avhengig av kontakter du har, selv fikk jeg de for 20 kr stykket forrige gang.. men det er nå så
5 for 100,- prisen her nå hverfall har vært borti mye billigere men da tror jeg noen skulle kvitte seg med et større kvanti.
Hva er bruker dosen til en første gangs bruker av valium? veg 56kg vist det har noe å si.
Har du aldri prøvd noe benzo før så kan du starte med så lite som 1. Noen tåler lite og blå valium inneholder jo (skal hvartfall) inneholde like mye diazepam som 2 vanlige valium ("gule").
Kan kanskje starte med 1, men hvis du er ute etter en digg form så trenger du flere. Tenker mere sånn 3 stk.(+brunt hvis du vil ha enda deiligere form)

Skjønner ikke hva det er med folk og komme med sånne svar som 1 og sånt, det er jo bare piss. Greit man skal være litt forsiktig, men herregud..

De fleste som kommer med sånne svar på sånne spørsmål overdriver så sykt.
Hvis det var første gangen deres, ville dere spist en valium?
Ehh 'buhu sånne svar og sånn'. Er en grunn til at valium også finnes i 2 mg. Finnes folk (ikke bare gamle) som tåler lite diazepam. Ja for å bli skikkelig rusa og få blackout så må du spise mye mer enn 1.

Ok følg otherside's råd istedenfor. Du må minst ha 2 brett og blande med sprit, først da funker det. knock yourself out
Sist endret av halla; 4. desember 2006 kl. 16:40.
haha testa det for første gang i helgen endte opp med å spise 20stk eller no men gikk bra det det... de er jo bare halveis i styrke i forhold til hvite rochere
Sitat av Lasse
5 for 100,- prisen her nå hverfall har vært borti mye billigere men da tror jeg noen skulle kvitte seg med et større kvanti.
Vis hele sitatet...
skal man kvitte seg med et større kvanti selger man ikke så få om gangen ?