Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 616
Hei
kjøpte meg iPod video 60 GB idag, og gledet meg til å legge inn simpsonsepisodene på poden og ta de med meg. jeg gjorde som apple beskrev, men kun bildet kom. ikke lyd.
Jeg regnet med at dette hadde noe med codecene å gjøre, så jeg sjekka apples supportsider. der sto det at jeg måtte høre med "vendorene" for divX osv.

jeg har nå i hele kveld lett nettet rundt etter en gratis iPod video converter til mac, men finner bare til Windows, eller ikke-gratis til mac. "iPod video converter" fra mp4converter.net er egentlig genial, men i trial versjonen funker det kun med 5minutters filmklipp. jeg fant så et program som så ut til å gjøre nytten, iSquint, men filmene som ble laget her fungerte ikke.


ER DET NOEN, som vet om ett slikt program, freeware, eller en annen måte å få episodene inn på iPoden MED lyd?

takk
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sorry klarte og hoppe over de siste linjene av posten din. Men en lite tips mens du venter på en video converter er å laste ned filmer som er ferdig konvertert. Masse simsons til ipod
Hva/hvordan fungerte det ikke med iSquint?

Jeg har brukt iSquint på mange forskjellige formater, har alltid fungert fint for meg.