Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1415
Hei, var tilfeldigvis inne på ikeas's nettsted, hvor jeg fant veldig billige kullfiltere!!
Tenkte noen sikkert kan få bruk for et, så her er en link til dereVifter og Filtere
Nå er vel ikke utformingen på disse filtrene spesielt egnet til spritrensing?
Er nok fortsatt best å ha aktivt kull i et avlangt rør med liten åpning nederst.

Er vel heller veldig lite kull i de filtrene også? Med tanke på størrelsen, og at de er beregnet for rensing av røyk.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Forutsatt at vi snakker om spritrensing, ja. Kullfilter og vifter blir flittig brukt i sammenheng med dyrking oså.
Ikke at jeg ville kjøpt slike vifter til et slikt formål altså. Og hvor gode kullfiltrene er til det jeg tenker på vet jeg jo heller ikke noe om, så...
Sist endret av Mullah; 8. november 2006 kl. 16:25.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Genialt, thanks. De der passer jo omtrent akkurat inn i et skap, såvidt jeg kan se. Men var ikke oppgitt mål så... Hvem vet.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Tias: Joda, står mål på alle bortsett fra 556eren.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Haha, typisk meg å sjekke ut akkurat den. My bad.
Heheh, Ikea har alt man trenger for å lage et komplett dyrkeskap Mye billigere enn å kjøpe fra steder som hempohouse osv.. Takk IKEA