Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 832
Jeg så noen blå valium som jeg ikke har sett tidligere. Det kunne virke som om de var ganske ny produsert, ikke porøse.
På den ene siden stod det ingenting, på den andre siden stod det en F og bindestrek og X.

Hvordan er Ardin i forhold til FX? Tenker på kvalitet og hvilket land de kan være produsert i?
Sist endret av spQ; 7. november 2006 kl. 16:53. Grunn: Sensur av Emne. Tenk deg om før du starter et nytt emne eller poster!!
Har aldri hørt om FX. Det er ikke FZ da?
jo, det var visst FZ
Etter min mening så er FX mye bedre enn ardin.
begynner å blir rimelig lei av alle disse blå valium postene dine!
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å spørre om de funker? Du har dem jo allerede, og kommer garantert til å spise dem uansett. Du har tydeligvis spist før, så hvorfor ikke bare prøve å se åssen du liker dem i forhold til adrin merke istedenfor å spørre.. uansett, tror du kommer til å like fz bedre.

Hvor de er laget? vet ikke, skjønner ikke vitsen med det spørsmålet heller egentlig...
beklager. jeg liker bare å dele erfaringer og vil gjerne vite hvor piller er produsert i hvert tilfelle. de er bedre enn ardin, ja.