Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3627
Ok, nu er rippesiden min oppe og går for fult Fått tak i FET dump også, hihi... Så bare gå og last ned, men først et par credits:
Tusen takk til Xaff for webdesign og grunnleggendes php
Tusen takk til TipeX for release-list php system (basert på mysql

Click'n download, no shiz => http://atlems.moonlit.net/vidrips/

Vil også anbefale #section-e på Ef-net for dere som vil ha svcd trance/electronica-videos. De er total ownage på det feltet Den beste jeg har funnet der til nå:
01-praga_khan-glamour_girl-svcd-2002-se.mpg
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
håper det blir bra prazor

og så til designet:
menyen var unødvendig svær. for meg gjør det ingenting, kjører stor nok oppløsning, men tenk på de med liten. blir altfor bred. bakgrunnen der teksten befinner seg burde ha vært litt lysere. nå ligger den akkurat på grensen mellom 'for mørk' og 'funker akkurat'. og angående headeren ville jeg heller fått de store bokstavene av 'Prazor's TV-Rips' fram i lyset, og tone ned de små bokstavene litt. men ellers et helt greit design.


edit: lipsyncen var dårlig på den rollergirlvideoen. ca 1 sekund i forskjell.
Sist endret av Gusto; 14. juni 2002 kl. 17:29.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Med 800x600 Får du såvidt en scrollbar. Så minsk gjerne litt ned på bredden på den menyen ja. Både pga det, og synsmessig
Ellers ser det jo pent ut

Noe suspekt host de filene lå på menneh..
noe rart som hadde skjedd nederst på forsiden... se vedlegg!

ellers litt lange linjer, blir en del en-og-en-halv-linjere da... + at menyen ikke burde vert midtstillt når du har strek foran...

ellers blir nok sikkert dette bra!!
Grei nok den, men hva er egentlig cluet med den? Hvordan rips vil du ha? Jeg har TV kort og den pakka der om du skulle trenge noe hjelp til å rippe ett eller annet, men akkurat hva er du ute etter? Kun musikkvids til elektronisk musikk?

Servern sida lå på virka litt treig forresten. Mulig det er Telenors "oppgradring" som har skylden though, jommen sa jeg oppgradering ...
Trådstarter
Faen til syting på dere?

Gusto: Si det til xaff

cavey: Vet det, men har ikke giddet å fikset... prøvde så vidt, ser ut som om fusion phøker...

Anamorphosis: Er ikke moonlit.net, men servern moonlit.net dumper release-listen fra www.maxi-web.net eller.no sånt er treg. Så det er kun release-list siten som er treg på moonlit.net. Directo download adressene er derimot skitraske og de andre sidene... (totalt i bruk: 3 servere)

Ripping av musikkvideoer generelt, though jeg helst vil ha elektronica musikk(trance etc.), bare du får nais nok kvalitet og følger "standardreglene" til mv og noen andre crews:
- FORMAT: 352x288@25fps PAL or 352x240@29,97fps NTSC
- ViDEO.: 1123 Kbit/s (VCD-Standard) to 1500Kbit/s.
- AUDiO.: Between 192-244kbits STEREO mpeg-1 layer 2
- NO intros/outros longer than 5 seconds. If it contains sound, keep it at a much lower volume than the video it's joined to.

Btw folk, jeg trenger flere dumper...
Vel... få noe på siden som er interessant å laste ned.
Stygt design, uprofft, men god ide.
Trådstarter
gEM: Musikkvideoer er faktisk stor interesse for, tro det eller ei. Og jeg driter jævla langt i designen så lenge alt funker, og du sier det ikke er proft? Hva skal være mer proft da? f3ckings hore...

Gusto: jah, vet... Får bare beklage det :/ Skal ikke skje igjenn...
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Syntes det var en kul site jeg, Prazor Eneste jeg syntes var litt forstyrrende var den oransje tekstfargen. Ble litt skev i øya etter en stund.

Men det som hadde vært kult var om du - når det begynner å bli mange rips - delte de opp i kategorier; slik at jeg som f.eks liker trance veldig godt, enkelt og greit kunne ha hoppet inn der og downet alt

Og så, som noen nevnte tidligere: Gjør bredden på sidene bare 30px mindre, så vil alle - inkludert 800x600 oppløsninger - slippe å scrolle til høyre for å lese all teksten din. Kommander Xaff, webdesign-bitchen din, til å gjøre det

Ellers var alt kjempefint som sagt! Kommer til å sjekke innom ofte for å downe
Trådstarter
Stormen: Jeh, skal høre med xaff..
prazor says "xaff!?"

Kommer til å komme mer videoer utover sommern. Slenger nok opp 700Mb en dag... (drakser med meg en cd på skolen og slenger opp hele pakka) Hva slags vid's du liker stormen?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg ville downet trance- og technovideoer Har ikke sett så mye til det, for det hører jo til sjeldenhetene å se noe slikt på MTV. Derfor ville jo siten også dekke et umettet marked, hvis du satset på litt ukommerse greier. Alle kan jo se den nyeste videoen til Britney Spears på MTV - men videoer fra Ian van Dahl, Minimalistix, Rank1 og Mauro Picotto ser man jo aldri
Trådstarter
Stormen: Know what you are meaning... Får sansynligvis viva på sommerhuset vårt, kommer til å rippe pure viva da... (altså, pure trance, hehe). MEN, vil du ha trance videoer og slik anbefaler jeg på det STERKESTE #section-e på ef-net, der er det en del xdcc boter og masse SVCD trance videoer (kun electronica-music som dem kaller det). Give me some responce og som jeg sa tidligere, down denne, en av xdcc botene har den: 01-praga_khan-glamour_girl-svcd-2002-se.mpg
klubbheads og littavhvert house feks? Hvis det er lov å ønske seg ting der da seff..

konge side og konge idé btw
Trådstarter
nalle: Hvilken prog's på mtv,vh1, ztv spiller mest slikt da?
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av Prazor
- AUDiO.: Between 192-244kbits STEREO mpeg-1 layer 2
Vis hele sitatet...
særiøst? burde det ikke være mp3? alså layer 3.


ellers bra arbeid!
Trådstarter
metrom: VCD er standarden... kildefilene mine for lyd er vanligvis 192kbps eller mer mp3, men det blir gjort om til mpeg1- layer 2 i avi=>vcd prosessen. skal man til med mp3 eller ogg for den saks skyld som lyd i filene, må man til med avi, og avi er ikke bra til mvids, med tanke på alle de som liker å se de på dvd-spiller og sånt.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
i like it, i like it a lot

Fikk endelig lastet ned "Tenacious D - Tribute", som jeg har letet litt smått etter på nettet. God kvalitet var det også!

Takker!
Opprinnelig postet av Prazor
nalle: Hvilken prog's på mtv,vh1, ztv spiller mest slikt da?
Vis hele sitatet...
Iallefall ikke mtv som jeg vet. Ikke ztv heller tror jeg. Vh1 vet jeg ikke, har aldri sett det.. vet at Viva har en del.. den tyske hvis du vet hvem jeg mener..

TMF er best av dem jeg har sett. Alle de 'live@trance energy'-filmene er sendt på TMF og sånn.. Fra Nederland. Meeeen, du har sikkert bare mtv,vh1 og ztv? Da vet jeg ikke..

Du kan jo se hva som skjer på tmf her.. om det hjelper
Prazor: kunne du ikke ha rippa annet enn musikkvideoer 'a? F.eks. Futurama
Trådstarter
nalle: Mhm.. Det jeg også tenkte... Skal som sagt ha viva på sommerhuset...

Digital Hybrid: Jo... Det kan jeg, vurderer å rippe Pacific Blue *hirrhirr* Det skal gå nå i sommer right?
Better than thou.
Får da for helvete håpe det! Er ikke sommer uten Pacific Blue!
Teksten var litt for uklar imo.. ellers har jeg sett gøyere designs.
Har ikke tid til no konstruktivt
Prazor; takker for at det finnes slike hyggelige mennesker som deg som gidder å streve for noen musikkvideoer til folket!
Prazor: rip Pacific Blue! Digger den serien
kult .. skal sjekke det ut.. på tide og lære seg litt irc også..
tusen takk praz. digger musikk vidz jeg også så jeg slenger den i favoritter med en gang
Trådstarter
http://www.tv2.no/program/article.jhtml?articleID=25986
Pacific Blue
Gode nyheter til alle "Pacific Blue"-tilhengere! Serien kommer tilbake i reprise i sommer, nå blir det gjensyn med sykkelpolitiet tre ganger i uken på sen kveldstid. TV 2 har vist alle episodene som er produsert av denne serien. Ytterligere episoder vil ikke bli produsert i USA.

...også fikk vi oppklart futuramasaken også:
Futurama
Vi har til nå vist de tre første sesongene av Futurama. Sesong 4 går nå i USA, denne vil sannsynligvis få premiere på TV 2 høsten 2002. Det er ikke planlagt reprisevisning av serien med det første. For mer info, se "Futuramas" offisielle hjemmeside www.fox.com/futurama.
Har lært meg at Tenacious_D med Tribute er faen med rå! Takker!
▼ ... noen uker senere ... ▼
prazor, hvis futurama kommer til høsten, SKAL du rippe dem
SERVER is up and RUNNING
Vis hele sitatet...
Er den vel ikke det?