Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 736
Nå har jeg nettopp motatt kabelmodem fra CD, og man trenger ikke akkurat være rakettforsker for å skjønne hvordan det skal kobles til...
Likevel krever CD at det skal installeres av montør, for å kontrollere signalnivå osv...

Spørsmålet mitt er om det vil skje noe galt om jeg bare kobler til utstyret nå, istedet for å vente en uke på at montøren kommer. Vil jeg få internett, vil noe bli fucka?

Takk for svar!!
Antagligvis så står det filter i fordelingssentralen som filtrerer bort frekvensene som modemet benytter seg av. Og det betyr at du ikke får internett.
du kan og kjøpe sånn speial kontakt på biltema, men montøren har det med og setter det opp siden alle kontakter fra der du har modem og ut til gata må byttes.
Trådstarter
jaja, får heller vente på montøren da...og nøye meg med naboens ukrypterte trådløse enn så lenge