Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1148
-Jeg vet det alt var en post om dette, men den var så sinnsykt useriøs, og full av dritt; Det jeg lurte på var noe så banalt som prisene på produktene - jeg finner svarten ikke frem på siden. Jeg vet jeg har sett dem, men finner intet nu! Noen som kan gi meg ett lite hint? (Ja, nesten litt flaut dette!)

-Jeg har sinnsykt lyst å ha det kjøleskapet på rommet til neste år! (Skal på FHS...)
Kjøleskapet koster 760 spenn, så står det under inkl. frakt 50,-.
Om de da legger til frakt eller om 760,- er prisen med er vanskelig å si...
har (selvfølgelig) en del colaflasker flytende rundt maskinen. har ikke tenkt å benytte meg av red collection så her er noen koder til de som vil ha. først til mølla.

KSYYF 327529 471886
KDSYL 526440 131688
KPVSW 619347 501437

gadd ikke skrive flere, so long suckers!

de som tar kodene rater meg jo også selvfølgelig til topps
jeg kunne ha posta ca 20-30 2-poengs koder, men jeg tror folka i butikken hadde lurt litt når jeg tar 20-30 spirit... (en 2-poengs kode følger med i månedens spirit, hvis dere ikke visste det)
Sist endret av Phun Q; 2. juni 2001 kl. 15:00.
Psy_Illusion: Det kjøleskapet er ikke noe stort å satse på... Det rommer bare 6 halv-litere... Ikke nok til å ha tilstrekkelig med kald pils

Uansett, de andre prisene (tar de jeg husker):
- colaglass: 40 kr
- sofa: 200 kr
- 3310: 1500(?) kr

Husker ikke flere... gå bare til www.coca-cola.no og se
Det er jo ikke så vanskelig å finne frem
Hvis noen gidder, kan de poste brukte (og nye) koder her. Skriv om det er 1 eller 2 poeng. Jeg skal se om jeg klarer å knekke koden (høyst usannsynlig, men artig å prøve )

Takker for behjelpeligheten!
Hmm.. Cola drøyer'n litt vel lenge nå med "siden oppdateres"...

jaja, det jeg ville frem til var:

En kamerat av meg sa følgende:

"På www.cocacola.no står de invendige målene til kjøleskapet. Jeg har regnet ut at det minst vil gå inn 9 halvliter boxer med øl. (først en sixpack, også 3 liggende oppå) Den sixpack'en med cola som står oppgitt på siden som skal passe akkurat inn, er visstnok ikke vanlige norske flasker, men av utenlandsk type."

Nå skal jeg ikke gå 100% god for dette, men han tar som regel ikke feil. Siden cocacola siden ikke er oppe akkurat nå, er det også vanskelig for meg å sjekke dette. (f.eks. om han har gjort en regnefeil, evnt. misforstått at det var de invendige målene, og ikke de utvendige )

Er det noen som klarer og komme inn på Red Collection sidene til Cola nå? Jeg får bare at siden oppdateres.

Sendte mail til dem og spurte hva som skjedde og fikk dette svaret:

Hei!

Sidene ble ferdig oppdaterte på lørdag. Dersom du fremdeles får beskjed om at sidene er under oppdatering, bør du prøve å trykke <ctrl> <F5>, så sidene oppdateres i din maskin.

Med vennlig hilsen
Coca-Cola Red Collection

----------------------------------------------------------------

Jævla idioter! Første man prøver er vel og oppdatere siden.


Maniac.
Er det noen som klarer og komme inn på Red Collection sidene til Cola nå? Jeg får bare at siden oppdateres.
Vis hele sitatet...
Vet a faen hva som skjer hos deg. men her får jeg opp sia nå.. (Tror det var på søndag eller mandag den komm opp igjen hos meg). Har du fortsatt problemer vill jeg fåre slå at du prøver og putte 3 kinaputter i rompa og tenne på.. bedre en det blir det ikke

BurnHard
Jeg har aldri opplevd at jeg ikke har kommet inn på sidene... Og jeg har aldri fått opp beskjed at siden er under oppdatering...
strange...
Kom inn igjen nå i kveld.

Da er det bare og vente på min nye Tv.

Til BurnHard:

Liker egentlig ikke å ha ting i rektum jeg. Er det med kinaputter i ræva en trønder tradisjon eller????


Maniac.