Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 642
Har nettopp lasta ned Hotel Rwanda dvd, og da jeg skulle pakke ut dette kom en feilmelding på fil 38. Jeg husker ikke siden jeg lastet det ned fra, så jeg lurte på om dere hadde noen tips om hvordan jeg kan finne reparasjons-filene.

Her er iallefall navnet på fila: Hotel.Rwanda.2004.NORDIC.PAL.DVDR-UNFORGiVEN

Håper inderlig at noen kan hjelpe meg her, har lova svigermor denne
kommer somregel en fix rett etterpå der du lasta den ned.

MEN enkleste måten er bare å åpne fila i winrar og velge repair.
da får du en fil som heter fixed.filnavn.rar
slett den gamle fila som var iorden og fjern fixed. i filnavnet til den nye. så er alt ok
Trådstarter
! EHotel.Rwanda.2004.NORDIC.PAL.DVDR-UNFORGiVEN\u-rwanda.part038.rar: Unexpected end of archive
! EHotel.Rwanda.2004.NORDIC.PAL.DVDR-UNFORGiVEN\u-rwanda.part038.rar: The file "???" header is corrupt

Det hørtes litt for lettvint ut. Finnes det ingen sider elns som har spesialisert seg på dette a?

edit: Glem det, fant det ut selv.
Sist endret av Teigen; 13. juli 2006 kl. 09:17.
Har akkurat samme problemet på ting jeg laster ned fra Nordicbits og nordic-t, finnes det ikke et prog. som du åpner fila i og gjør det for deg??
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hmm... jeg fikk det ikke til jeg heller men noen som kan gi en litt bedre forklaring har ca. 10 filmer som ikke jeg har fått brendt ut pga. dette og opptar plass på harddisken. Eventuelt en link til noen side som har spessialisert seg på dette.
Tror den eneste løsningen er å finne den manglende delen, eller så kan du vel kanskje få til å se filmen uten den siste delen, men da mangler det sikkert små klipp her og der i filmen...
Alexzort: problemet er når du skal pakke ut winrar registeret
Mulig du treffer lykken på #incomplete@EFNet. Søkestreng: !request <filnavn>