Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 840
Hei. Jeg har hørt at det går ant å få Windows uten Media Player, MSN, etc. Men hva heter det, å hvordan får jeg tak i det ? Har googlet litt, men finner ingenting
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
hvis du går på piratebay, og søker etter noe alá «Windows XP Pro Lite Xtreme» tror jeg du finner det du er ute etter
Søk på forumet etter TinyXP, skal være en så ribbet versjon du klarer å få til.
Trådstarter
81 0
Takk Lille My. Har instalert det naa. Funker som FY!
Installerte du TinyXP Beast Edition, eller Rev04 Edition?
Sitat av Smork
Takk Lille My. Har instalert det naa. Funker som FY!
Vis hele sitatet...
/OT: Ser ut til at du ikke fikk tastefjøla helt til å fungere
Sitat av |fatman|
/OT: Ser ut til at du ikke fikk tastefjøla helt til å fungere
Vis hele sitatet...
TinyXP har ikke støtte for norsk tastatur. Men det kan vel lastes ned.
Trådstarter
81 0
Sitat av Grimdoc
Installerte du TinyXP Beast Edition, eller Rev04 Edition?
Vis hele sitatet...
TinyXP Beast Edition


Sitat av |fatman|
/OT: Ser ut til at du ikke fikk tastefjøla helt til å fungere
Vis hele sitatet...
Jo, har fiksa det nå!
Trådstarter
81 0
Men, jeg fant nå ut at TinyXP har gjort at jeg bl.a ikke kan gjøre noe i CMD, så kan jeg heller ikke aktivere gjestekontoen gjennom å velge Manage\Behandle når du høyreklikker på Min Datamaskin. Funker dette på noen av de versjonene egentlig ?
Med Nlite kan du fjerne alt du ba om og mer. Antar at alle de ribbede Xp versjonen man finner på torrent sider er langet med dette programmet.
Trådstarter
81 0
Ja, men jeg trenger en bra XP versjon som andre har laget. Denne må kunne brukes med uTorrent, DC++, og p2p programmer. Noen som vet om en ? Jeg får jo lastet ned fra uTorrent, men det er noe med firewallen, som jeg ikke kan fikse, som sperrer porten jeg bruker.
Sist endret av Smork; 26. juli 2006 kl. 13:21.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Vær oppmerksom på at mange av de ribbede XP'ene mangler bl.a. kryptering for nettverk, støtte for trådløs nettverk, og mer. Og kan forøvrig ha like mange sikkerhetshull som en myggnetting.
Trådstarter
81 0
Så ALLE XP versjonene under 200 MB er F***ed up ? Eller finnes det en som funker fett ?
Enig med det Polar sier og jeg ville ikke stolt på en ribbet xp versjon jeg ikke har laget selv. Når man lager en ribbet versjon av xp er det mulighet for å legge til drivere, programmer og servicepacks. Min rekord er 120Mb Xp og den funker fintfint, men hvordan det er med de som ligger på nettet vet jeg ikke.