Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2942
Har lest om fleinsopp og LSD og blitt fascinert av disse rusmidlene. Jeg er interessert i å prøve dette.

Jeg har hengt meg spesielt opp i noe jeg leste i to artikler i Gateavisa, en om Timothy Leary, en annen artikkel kalt "LSD for nybegynnere":
http://www.pluto.no/doogie/Ga/blekka...ry/leary1.html
http://www.pluto.no/doogie/Ga/blekka/ga155/lsd/lsd.html

Ok, jeg skal være direkte: Jeg har psykiske problemer og det blir derfor kanskje sett på som dumt av meg å eksperimentere med slike stoffer. Ettersom det kanskje ville vært stor sannsynlighet for bad trip.

"LSD virker sterkt psykoanalytisk. Problemer med kjæresten, uavklarte forhold til foreldre eller undertrykte følelser og tanker du ikke helt vil vedkjenne deg, har en tendens til å boble opp i bevisstheten under en syretripp. Dette er jo en god ting, det er gammel psykologisk kunnskap at problemer ikke kan løses før du innser at de er der. Men er du virkelig klar for det akkurat i dag? Dette er det bare du som kan avgjøre. Hvis du er i en periode der du føler deg angsfyllt, deprimert eller nervøs får du heller vente på bedre tider før du tar syre!"

Jeg sliter som sagt psykisk; depresjon, sosial angst, og burde i følge disse rådene vente med å ta syre. Men det er noe med problemene mine som gjør at jeg tror en psykedelisk opplevelse kunne hjelpe meg. Jeg er en veldig grublende og analyserende person og har vel egentlig bestemt meg for at LSD er en av tingene jeg vil prøve før jeg dør. Nå er jeg suicidal, så det må da være bedre at jeg prøver LSD i håp om at det kan hjelpe, enn at jeg begår selvmord! Jeg er 21 år og orker ikke mer av dette livet. Jeg har prøvd all verdens lykkepiller, vært innlagt på sykehus og senest fått elektrosjokk. Elektrosjokk hjalp litt, men langt fra nok..

Så var det noe fra artikkelen om Leary som jeg bet meg fast i (det med uthevet skrift):
"Rakettkarrieren som psykolog skyldtes hans nyskapende teorier om transactional psychology. Det viktigste ved dem i vår sammenheng er at de betrakter alle sosiale roller og atferd som en serie intrikate spill, hver med sine regler, ritualer, strategier og belønninger. En idé som kanskje naturlig sprang ut av det åndstomme og super-konforme livet i 50-tallets USA - et liv den eventyrlystne Leary egentlig avskydde. Under soppens innvirking så han nå disse spillene og rollene med skrikende tydelighet, også i seg selv. Dette var nettopp hva psykologien trengte, tenkte Leary. Psilocybin ville kunne bli et fantastisk hjelpemiddel for pasienter som er fanget i negative, gjentakende handlingsmønstre og har vanskelig for å innse og bryte ut av dem. Og også et fantastisk redskap for å undersøke sjelens underbevisste irrganger"

Jeg vil altså prøve LSD i håp om at det kan hjelpe meg på denne måten som Leary så for seg. Kjenner meg mye igjen i pappa når det gjelder bekymringer og det jeg vil kalle lav livskvalitet, men han ser ut til å være fornøyd med det livet. Jeg derimot, er ikke fornøyd med dette livet jeg lever. Har alltid vært flink på skolen og i idrett og sånne ting, men nå greier jeg ikke det løpet lenger hvis jeg ikke kan føle meg bedre. Når det gjelder erfaringer med dop, har jeg prøvd hasj, speed, kola, ecstacy. Når det gjelder hasj, føler jeg meg som en tulling når jeg er stein; jeg ser meg selv utenifra og ser hvor forvirret og falsk jeg egentlig er til vanlig. En av gangene jeg prøvde E følte jeg virkelig at jeg fant tilbake til det lykkelige barndomssinnet.

Hvis jeg nå skulle prøve LSD, er problemet at jeg ikke kjenner noen som driver med sånt, og som kunne vært min trippepartner. Så jeg ville altså også hatt vanskeligheter med å skaffa syre. Det er kanskje uansett litt dumt å trippe alene, når det er første gang.

Jeg håper på tilbakemelding på mine tanker om å prøve LSD.
Jeg forstår godt hvordan du føler deg, det er mye jeg kunne tenkt meg å prøve, men som jeg ikke kan p.g.a. psyken! Om du velger å gjennomføre, må bli helt opp til deg. Alt jeg kan si er, studer stoffet godt (f.eks. Salvia Divinorum er rapportert som fungerende AD hos noen, enda en grunn til at jeg vil prøve det), om du bestemmer deg for å bruke; gjør det på en dag hvor du føler deg bedre enn vanligvis!

Helt til slutt en liten beskjed fra Dr. Leary:
ACID IS NOT FOR EVERY BRAIN .... ONLY THE HEALTHY, HAPPY, WHOLESOME, HANDSOME, HOPEFUL, HUMOROUS, HIGH-VELOCITY SHOULD SEEK THESE EXPERIENCES. THIS ELITISM IS TOTALLY SELF-DETERMINED. UNLESS YOU ARE SELF-CONFIDENT, SELF-DIRECTED, SELF-SELECTED, PLEASE ABSTAIN.
Vis hele sitatet...
Om du skulle prøve det så kan det helt klart slå ut i veldig mange forskjellige retninger. Pass på, hvis du gjør det, at du er sammen med noen som du stoler på, som vet hva hun/han gjør og som kan styre trippen din inn på gode vibber hvis du skulle begynne å skli ut.. Hvis du ikke har en slik person for øyeblikket så vil jeg råde deg til å vente...
LSD kan som du helt sikkert vet være et kraftig verktøy for sinnet, både i positive og negative retninger...
jeg har akkurat samma problemet.. er meget keen på å prøve sopp, men siden jeg er såppas dårlig psykisk (angst, tankekaos og vrangforestillinger) så tør jeg ikke prøve.. tilogmed hasj fucker meg.. får panikk angst å tror jeg holder på å bli gal.. så jeg tviler på at sopp hadde vært noe bra for meg
Det Mentalmelt sa... Ha en erfaren bakkekontakt, og trygge omgivelser å gjøre det i. Da er sjansene for en positiv opplevelse meget gode vil jeg si.

Selv slet jeg også med sånne ting da jeg begynte med syre, og opplevde egentlig ikke vanskeligheter før jeg hadde trippet ukentlig i et halvt år, da merket jeg at jeg ikke hadde psyke til å fortsette.

Men... Hadde jeg gjort dette hadde jeg hatt et glass med hyppere eller valium eller noe sånt tilgjenglig, just in case...
Leste litt på den sida om prisene på LSD , har noen luringer som vill selge meg LSD i pulverform, 50kr for 1 mg... etter hva jeg har lest her er dette helt feil?
Sitat av Slafsen
Leste litt på den sida om prisene på LSD , har noen luringer som vill selge meg LSD i pulverform, 50kr for 1 mg... etter hva jeg har lest her er dette helt feil?
Vis hele sitatet...
1. 1mg er en helt sinnsvak dose... Du vil IKKE ha i deg 1000 microgram LSD.. Tro meg. Vært oppe i litt over 400 microgram før.. Det var sykt.. Skalaen på erowid.org går til 400 microgram..

Sitat av Erowid.org
Threshold 20 ug
Light 25 - 75 ug
Common 50 - 150 ug
Strong 150 - 400 ug
Heavy 400 + ug
LD50 (Lethal Dose*) 12,000 ug
Vis hele sitatet...
2. LSD koster normalt iallefall 100-150 kroner lappen.. De har varierende styrke men har aldri opplevd noen over 250 microgram.. Vil tro du blir bøffa her ja..

Bare sånn til info.. 1 microgram = 1 milliontedels gram. 1 mg (miligram) = 1 tusendels gram.

1gram lsd er nok til 10 000 turer på 100 microgram.

Vær forsiktig når det gjelder LSD. Og hvis du faktisk får tak i ren LSD i pulverform. ALDRI! rør det med en kroppsdel. Dette gjelder forsåvidt alle former LSD.. Det kan fort tas opp igjennom huden..
hei og hå:
Det er faktisk flere en du tror som intereserer seg for psykedeliske rusmidler. Men om du ikke kjenner folk som kan skaffe LSD for deg så er nok det letteste å gå for sopp. Fleinsesongen er det jo ikke så lenge til, og da blir det jo atpåtil gratis.

Anbefaler deg å sjekke ut Norshroom for mer informasjon om sopp. Der er det også mange hyggelige mennesker som kan få tips og erfaringer av.

Selv har jeg kun trippet en gang, på sopp. Tripprapport finner du her. Det ble en badtrip, og det er klart det jævligste jeg noen gang har opplevd. Men det var utrolig lærerikt og uansett hvor jævlig det var der og da, så ville jeg ikke byttet den opplevelsen mot noe.
Om du får en skikkelig badtrip så må du belage deg på en god del mindfuck i en god tid etterpå.

Men husk ihvertfall uansett hva som skjer, at alt er midlertidig! Hverken badtrip eller depresjoner varer evig!

Ting å ha med på tripp:
€En person du stoler fullt og helt på. (VIKTIG!)
€Sukker. Skal vistnok redusere sjansen for badtrip (av ukjent grunn)
€Vann
€Mulighet for å bytte setting totalt. Dette er viktig for å kunne endre tankemønster.
€Appelsiner og appelsinjuice (ser og smaker helt himmelsk! + C-vitamin skal redusere sjansen for badtrip)
€Valium (just in case of badtrip)
€ + masse andre ting som jeg ikke kommer på nå

God natt og god tur!

PS: Start med lav dose!
Sist endret av effie; 24. juli 2006 kl. 01:31.
Sitat av username:
Jeg forstår godt hvordan du føler deg, det er mye jeg kunne tenkt meg å prøve, men som jeg ikke kan p.g.a. psyken! Om du velger å gjennomføre, må bli helt opp til deg. Alt jeg kan si er, studer stoffet godt (f.eks. Salvia Divinorum er rapportert som fungerende AD hos noen, enda en grunn til at jeg vil prøve det), om du bestemmer deg for å bruke; gjør det på en dag hvor du føler deg bedre enn vanligvis!

Helt til slutt en liten beskjed fra Dr. Leary:
ACID IS NOT FOR EVERY BRAIN .... ONLY THE HEALTHY, HAPPY, WHOLESOME, HANDSOME, HOPEFUL, HUMOROUS, HIGH-VELOCITY SHOULD SEEK THESE EXPERIENCES. THIS ELITISM IS TOTALLY SELF-DETERMINED. UNLESS YOU ARE SELF-CONFIDENT, SELF-DIRECTED, SELF-SELECTED, PLEASE ABSTAIN.
Vis hele sitatet...
Har vel lite å si om du er HANDSOME eller ikke hvis du skal trippe. Selv om man er stygg som juling men har nok selvtillit og er rimelig stabile burde ikke dette hindre deg vel ?

Synes ikke Leary er godteri for øyet ( Men hva vet vel jeg ) .

Men det er noe jeg har tenkt på, du inntar lappen og under oppturen starter du å bekymre deg om du faktisk har det bra med deg selv og er stabil i hodet. Isåfall burde jo det gå litt dårlig.

Men hvis man faktisk ikke har noen med trippeerfaring, men har personer man stoler på og en trygg setting rundt deg, kommer det til å fungere ? Burde det være noen flere rundt deg på tripp samtidig ?
Man skulle visst ikke være i kontakt med folk som ikke er på tripp, skal man da ha en som passer på deg som er upåvirket ? Har litt vanskelig for å tro at man kommer til å føle seg veldig trygg hvis noe galt skjer under trippen og den som skal passe på deg er tura. Er det smart og si til seg selv under trippen at du er bare rusa og at det kommer til å gå over hvis det går galt ?Håper noen kan svare meg på dette.

Til trådstarter: Mente at jeg leste om en her inne som var black metaller og brydde seg ikke om stort annet. Han hadde visst fått ett veldig godt utbytte av en syretripp og fikk en utrolig livsgnist.

Den her biten er noe jeg har merket meg: Ingen går upåvirket gjennom en skikkelig syretripp. Det forandrer ditt syn på deg sjøl, forholdet til venner og resten av verden, hva du prioriterer i livet. Det blir ikke lett å bare fortsette som om ingenting hadde skjedd. Ønsker du virkelig en sånn dyptgripende forandring?
Det her viser til hvis jeg ikke har misforstått at LSD kan brukes som ett redskap til å komme i nye tenkebaner og forandringer. At det faktisk ikke er bare underholdning. Det sto vel at man skulle prøve å integrere dette i det vanlig livet.
Er ganske interessert og er ute etter noe av utbyttet til trådstarter.

Edit: Hvorfor trenger man beroligende? ,Avbryter dette trippen ?
Sist endret av St.Vitus; 24. juli 2006 kl. 01:37.
okaj =) tusen takk.
Greier desverre ikke å finne ut hvor lenge LSD sietter i urinen, anyone ?
Så vidt jeg vet kan LSD spores i opp til 4 dager etter inntak i urin...
Jeg lurer på risikoen med lsd? Hva kan skje? Jeg har lyst på syretripp, men vet ikke om jeg vil prøve enda. Er bare 17 år. Blir man avhengig av det? Å hva bør man ha dersom det blir badtripp utav det?
Du har lyst på syretripp ja =) Da har du mye å lese om og sette deg inn i først.
I teorien kan hva som helst skje, det hele kommer ann på en rekke ting, som hvem du er sammen med, hva du gjør, hvor du er, HVEM du er osv...
Du kan ikke bli fysisk avhengig og det er uvanlig å danne en psykisk avhengighet. Selv om noen mennesker (blant annet meg selv) kan bli kanskje litt for opphengt i å oppsøke mystiske sinnstilstander..
Hvis du skulle bade er den beste medisinen en god venn med erfaring innenfor området.
Det er masse å lære om alt dette, og hvis du har interesse for det så er det skikkelig kult lesestoff. Sjekk ut Erowid.org og let litt rundt på forumet her så finner du massevis av info.
Har lest en del på erowid. Jeg lurer på om det er lurere å kansje prøve sopp først? Jeg har røyka ganske mye hasj før, men ikke noe annet en det.
Spørs litt hva slags type trip du er ute etter. Og seff litt på typen sopp. Norsk Fleinsopp kan gi en helt sinnsvak tur til tider..
Min egen erfaring er at LSD er lettere å kontrollere.. Men vanskelig å dosere riktig..
Har ikke merka noe avhengighetsfølelse i det hele tatt. Verken fysisk eller psykisk. Tror det har en sammenheng med at det er en opplevelse man blir sliten av etterpå (iallefall jeg) og jeg trenger normalt iallefall en mnd før jeg har lyst på en ny tur.. Noe jeg synes er positivt da jeg har lite lyst til å gå rundt tura hele tiden.. :P
Hehe. Jeg er jo mest redd for å dosere helt feil.. Jeg er jo førstegangsbruker så jeg vil ha i meg en ganske mild dose i starten.
Sitat av Blindlespe
Hehe. Jeg er jo mest redd for å dosere helt feil.. Jeg er jo førstegangsbruker så jeg vil ha i meg en ganske mild dose i starten.
Vis hele sitatet...
1. Ta med noen du stoler 100% på.
2. Få tak i LSD fra noen du også kan stole på og som vet hvor mye det er i lappene. (evt dråper hvis det er flytende)
3. Les på erowid.org
4. Start forsiktig. Tar fort 1-2 timer før effekten begynner. Og den vil fortsatt øke. Ikke gjør som meg og sleng innpå en lapp til etter 1t30min fordi du synes det er for dårlig effekt... Ga en syk syk tur. Uansett finner du info på erowid (og tidligere i denne tråden) om dosering osv. Og skal du ha innpå mer når du først har begynt å ture så øk i små mengder. Er ikke alltid det skal mye til for å få en god del hardere trip.
5. Husk SETTING! Du burde ha mulighet til å skifte musikk, lys, stemning osv. Pass også på å ha iallefall 12-18 timer hvor du GARANTERT ikke blir forstyrret av folk du ikke vil møte på LSD-tur.
6. Greit å ha noen Valium i bakhånd. Finfine til å roe ned en trip
7. Skal du på førstegangs LSD-tur er det en ide å ikke blande med andre rusmidler.. Dog et glass rødvin smaker utrolig godt på tur. Kjennes som om smaken eksploderer på tunga. (Iallefall det jeg opplevde) Ikke drikk mer enn 1 glass though..
8. Tenk Positivt, ikke ta LSD hvis du er i en dårlig periode. Jeg merka at tankegangen min påvirket trippen veldig. Positivt da jeg kunne kontrollere tripen ganske bra. Men etter hvert når jeg ble sliten og lei var det ikke så gøy pga at tankegangen min ble litt negativ og tripen ble deretter. Gikk helt fint though, bare en time med stress og litt klaus. :P
9. Frukt er finfine ting å spise på trip Spesielt sitrusfrukter etter min erfaring (Er vel nevnt lengre oppe her og..)
Både til TS og til Blindlespe: jeg fåreslår at dere tester sopp, psilocybe cubensis eller noen anne mild sopp første gangen. Så dere får ett inblikk i hvordan den psykedeliske føelsen er.

Jeg har/hadde angst depresjoner osv, og har røyka en del bønne... testa sopp for snart et år sia og fikk meg en opplevelse...
andre gangen jeg testa det fikk jeg badtrip der og da, men i ettertid har det vist seg at det faktisk var utrolig lærerikt, sånn i forhold til å skjønne meg selv og mange andre syke ting

Tenkte jeg skulle prøve meg på en tur på flein til høsten, og så får vi se om det blir lsd etterhvert. Må lese litt mer om dette først. En annen ting jeg også har sykt lystt til å teste er meskalin/kaktus frø blir like inspirert hver gang jeg ser fear and lothing in las vegas

edit: forresten så var det hasj som redda meg ut av bad-trip på sopp. Hvordan er dette med lsd? Er det noe digg å røyke mens man er tura på syre?
Sist endret av Lasse; 24. juli 2006 kl. 14:38.
Sitat av Lasse
edit: forresten så var det hasj som redda meg ut av bad-trip på sopp. Hvordan er dette med lsd? Er det noe digg å røyke mens man er tura på syre?
Vis hele sitatet...
Er digg å røyke ja. Røyka sinnsvakt mye. Men det påvirker trippen litt... Blir litt "hardere" etter min erfaring. Vanskelig å si egentlig.. Men ville anbefalt førstegangstrippere å trippe uten å ha i seg noe annet rusmiddel enn LSD.. Kanskje prøve å røyke litt Cannabis på slutten? Jeg har pleid å putte i meg en valium eller to når jeg begynner å bli "normal" igjen.. Også brukt det en gang for å få meg litt ut av en negativ spiral. Så selv synes jeg det er greit å ha et par valium i bakhånd sånn i tilfelle. Hjelper meg også til å sove når jeg er ferdig med turen
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg vil også oppfordre trippere til å ikke blande med cannabis eller lignende før de er komfortabel med stoffene. Jeg personlig foretrekker å ikke blande i det heletatt, eventuelt røyke på nedturen, men da blir det gjerne sånn at trippen forsterkes og blusser opp igjen... Valium og lignende ville jeg holdt meg vekke fra, de er farlige, men kan være greit hvis man ikke får sove. Men det er dumt å la det bli en vane!
Sitat av St.Vitus
Har vel lite å si om du er HANDSOME eller ikke hvis du skal trippe. Selv om man er stygg som juling men har nok selvtillit og er rimelig stabile burde ikke dette hindre deg vel ?

Synes ikke Leary er godteri for øyet ( Men hva vet vel jeg ) .
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke komme med noe forsvarstale for Leary her, jeg forstår godt at folk ikke liker han - mannen hadde en tendens til det ekstreme, men akkurat i dette tilfelle tror jeg det gjelder å se på hva ordet handsome betyr, ikke hvordan det brukes

fra miriam webster:
Main Entry: hand·some
Pronunciation: 'han(t)-s&m
Function: adjective
Inflected Form(s): hand·som·er; -est
Etymology: Middle English handsom easy to manipulate
1 chiefly dialect : APPROPRIATE, SUITABLE
2 : moderately large : SIZABLE <a painting that commanded a handsome price>
3 : marked by skill or cleverness : ADROIT
4 : marked by graciousness or generosity : LIBERAL <handsome contributions to charity>
5 : having a pleasing and usually impressive or dignified appearance
synonym see BEAUTIFUL
- hand·some·ly adverb
- hand·some·ness noun
Vis hele sitatet...
det hele gir mer mening om man bruker definasjon 1-3...
Problemet er at jeg ikke kjenner noen som skaffer lsd i trondhem, Og heller ingen som vet noe om det. Valium roer deg ned om det blir badtrip, ikke sant? Det er iallefall sånn jeg har forstått det. Funker hasj på samme måte?
Sitat av Blindlespe
Problemet er at jeg ikke kjenner noen som skaffer lsd i trondhem, Og heller ingen som vet noe om det. Valium roer deg ned om det blir badtrip, ikke sant? Det er iallefall sånn jeg har forstått det. Funker hasj på samme måte?
Vis hele sitatet...
LSD er vanskelig å skaffe generelt.. Skal ha flaks eller kjenne de rette folka for å få tak i stort sett..

Anyway, Valium roer meg ned iallefall.. Men skal absolutt ikke påstå at det er noe vidundermiddel som virker på alle. Og jeg har aldri hatt en ordentlig badtrip. Bare merka at ting var litt kjipt en stund..

Hasj funker absolutt ikke på samme måte.. Hasj gjør noe med trippen. Akkurat hva er vanskelig å si men. Ikke noe å prøve å roe seg ned på iallefall, greit å ikke mikse LSD med Cannabis eller noen andre rusmidler i det hele tatt. Iallefall ikke de første gangene..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Valium roer deg ned ja. Hasj funker langt ifra på samme måte, og vil bare gjøre det hele mer intenst, og en død tripp kan blusse voldsomt opp igjen ved hjelp av hasj. Vær derfor forsiktig med å blande hasj. Men på den annen side, er man komt helt ned så kan det hjelpe med å gjøre deg rolig og avslappet

Du finner nok noen til slutt. De fleste venter i årevis fra de bestemmer seg for å prøve til de får tak i, det er kanskje en del av modningsprosessen...?
Trådstarter
5 0
Noe jeg har tenkt litt på; dette er reaksjonen min på cannabis-røyking: Ser meg selv utenifra og "ser hvor latterlig jeg er", blir grublende noe jævlig om min egen triste situasjon (er deprimert og har sosial angst). Hasj-røyking forsterker jo som kjent følelser, og når man egentlig ikke liker seg selv, har dårlig selvtillit e.l., ja da blir hasj-rusen sannsynligvis en negativ opplevelse. Jeg vurderer altså å prøve syre eller sopp, for å oppnå innsikter som kan hjelpe meg og mine problemer. Snakket med en fyr på et annet forum som hadde slitt med depresjon og sosial angst, men under sopp-påvirkning oppnådd innsikter som hadde hjulpet ham veldig mye. Det jeg lurer på er om jeg nærmest garantert får bad trip ettersom jeg føler som jeg gjør av hasj. Planen min vil uansett være å ta det sammen med en erfaren, klok person som kan hjelpe meg vekk fra en bad trip, men fins det tilfeller der det rett og slett ikke går an å få den turede ut av bad trippen, uansett omgivelser? At den turede blir føkka opp at det ikke er håp? Vil helst unngå noe slikt...
Sist endret av hei og hå; 24. juli 2006 kl. 22:19.
Sitat av username:
Jeg skal ikke komme med noe forsvarstale for Leary her, jeg forstår godt at folk ikke liker han - mannen hadde en tendens til det ekstreme, men akkurat i dette tilfelle tror jeg det gjelder å se på hva ordet handsome betyr, ikke hvordan det brukes

fra miriam webster:


det hele gir mer mening om man bruker definasjon 1-3...
Vis hele sitatet...
Veit det har flere betydninger, men i denne sammenhengen er jeg rimelig sikker på at han mente handsome, punkt fem.
Badtrip er egentlig ikke så ikke som folk skal ha det til.
Greit nok, det er ekstremt ubehagelig der og da... men etterpå da syntet hvertfall jeg at jeg fikk mer ut av en badtrip en det jeg gjorde av en vanlig tur.

Dette varierer helt sikkert fra person til person, og det kan hende jeg ikke har hatt så badtripp som flere andre her. Men utifra hvordan jeg trodde en badtrip kom til å være på forhånd så var det ikke ille.

Jeg har fått "badtrip" på hasj jeg også. Men da har det gått over fordi jeg skjønner hvorfor jeg får det. Problemet mitt på sopp var at jeg ikke skjønte det.

Jeg personlig tror det skal mye til før en badtrip forandrer livet ditt i negativ retning når rusen er ute. Langvarig bruk eller overdoserte triper er mulig, men alt med måte. Hvertfall første gangen
Bare husk at når du er på full syretripp vil én valium gjøre lite. Du må spise veldig mange for å få noen særlig effekt.
Sitat av St.Vitus
Veit det har flere betydninger, men i denne sammenhengen er jeg rimelig sikker på at han mente handsome, punkt fem.
Vis hele sitatet...
agree to disagree?