Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 893
Hakke innhold for femm øre ennå....working on it....bare lurte på va folk syntes om designet!litt html-goodies.com clona men... sikkert mye dritt å lort i koden oxo...har ikke gidda å sett på det....bruker frames for å litt stili effekt ser ut som menyen følger med nedover...siden skal ikke være .no søkbar uannset...holder på å mekke litt scriptz til siden åssnt da så innhold kommer etterhvert

Link her!

Please can i get comments?????
PS anbefalt oppløsning er: 1024x768.....
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hmmm cypress hill...
Første inntrykk:

Det er irriterende med den scrolleren på framen til venstre. Om du først skal ha frames burde du styre unna scrollers, syns nå jeg.

Kanskje en litt fetere logo som kommer litt tydeligere frem på den hvite bakgrunnen. Du kunne vel også "glatta ut" den dingsen som skilte mellom grått og hvitt. Blurra den litt eller fada den inn på det hvite eller no.

Og bruk VERDANA! Helst 8pt.

Nå kommer jeg med bare dritt her da...
Men, jeg regner med du spurte om vår mening med tanke på evt. forbedringer?

Du sa jo også at det var ett første utkast, så ta ikke "kritikken" for tungt.

Lykke til videre med siden!
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Tok ikke den så tungt jeg altså.... bra me litt kritikk så blirn bedre.... Tusen takk..... Cypress Hill 4 EVER....
også synes jeg menyen til venstre er for bred... ikke selve venstreframen, men du burde croppe bakgrunnsbildet helt inntil "buene".
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Det er pga framen at den er så bred...å den skal vekk....bruke tabels i stedet......men takk for tipset.....