Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 663
Lastet ned Opera 9 oppå Opera 8.xx. Alt gikk bra, helt til jeg startet Opera. Alle bokstaver har forsvunnet fra programmet. De eneste bokstavene som jeg kan se er de som er på nettisdene. Dvs tittelen på siden (f.eks. "Norsk FreakForum - Legg inn nytt emne"), og teksten i selve siden.

Dersom ingen vet hvordan jeg kan fikse dette, er det da noen som kan hjelpe meg med å eksportere bokmerkene mine, altså si hvor på Fil-menyen jeg må trykke for å få de ut?

Edit: Har lagt opp et bilde av situasjonen, her.
Sist endret av snorri; 20. juni 2006 kl. 17:24.
*bump* samme problemet her
Bokmerker og andre innstillinger blir lagret i mappen "profiles".
Navn på filene etc skal stå i hjelpefila eller noe.
Hadde samme problem, fikset seg da jeg lasta ned internasjonal versjon av Opera, og kjørte "upgrade" under installasjonen.
skriv opera:config i url og sjekk:
CSS Generic Font Family og
Fonts (Pre, panel og toolbar er "11,4,0,0,0,0,Tahoma" hos meg.
Jeg får ikke opp noen nettside en gang jeg o_0 bare laster leeenge.
Du har fått miksa opp språkfilene, det kan hende du lastet ned engelsk versjon istedet for internasjonal. Prøv å last ned den internasjonale versjonen. Viss ikke kan du prøve å manuelt laste ned en språkfil og definere den i config-fila(viss den finnes fortsatt). Viss du greier det kan du skjekke opera:config(som beskrevet over), og skjekke språkfila(under user-prefs). Eller kan det også være som sagt før, at det er noe med fontene.
Sist endret av Redstorm; 22. juni 2006 kl. 21:48.
snorri's Avatar
Trådstarter
Takk for hjelpen, men jeg ble utålmodig og re-installerte Opera. Fikk ryddet opp i bokmerkene mine samtidig, så det var ikke så ille.