Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 463
Hei.

Vet det finnes et hav av alternativer. Jeg har søkt på Google og HotScripts, og funnet mangen jeg tror passer til mine krav. Da antallet er så stort makter jeg ikke å prøve ut absolutt alle, så jeg henvender meg til dere med-freaker for å høre deres erfaringer. Vet det finnes tråder som er veldig lik, men utviklingen går fremover, og jeg har litt andre krav.

Kriterier:
- Enkelt å innstalere
- Login-løsning
- Admin panel med muligheter til å gi rettigheter til forskjellige brukere.
- Mulighet for å dele opp galleriet i flere "album" og gi brukere rettigheter til et og et album.

Det er også et krav at brukerene bare ser de albumene brukeren har rettigheter til å se gjennom. Altså at en bruker som kun har rettigheter til "test 1" bare ser "test 1" og ikke "test 2" og "test 3".

Grunnen til dette er at jeg ønsker å kun innstalere et galleri for alle. Av opplagte grunner ønsker jeg ikke at familie bilder fra ferien skal kunne sees av alle mine bekjente, og jeg ønsker heller ikke at alle mine festbilder skal kunne sees av min familie.

Hva anbefales?