Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2660
Dette kan kanskje virke litt dumt, men håper noen her kan hjelpe, Her er saken, har funnet et "hus" hvor det er en Leilighet som står tom. Poblemet er å få fatt i hus eier.
Har adresse, det er et firma som Eier/leier første etasje, dem kunne ikke svare meg på hvem som eide bygget/ andre etasje.
Hvor kan jeg finne slik info?
Sikterig. 5, 8622 Mo i Rana er den aktuelle adressen, hjelp noen?
Hva med kommunen? De bør jo ha oversikten
Joda var inne på tanken men vet ikke om dem "kan" gi ut slik info, vist dem kan så skulle det vel være mulig å finne en "liste" på nett også eller?
Opplysninger om eiendomsforhold er offentlige og annonseres til og med i enkelte aviser ved overdragelser. Ring Statens kartverk, og de forteller deg nok hvem som eier en eiendom.
takker for tipset.. Finnes det ingen liste på nett der man kan søke slikt opp?
gulesider.no? Prøvde å søke på de opplysningene du hadde, og kom frem til Termo Rana AS. De som eier/leier i føste etasje kanskje?
japp dem som her første etasjen, var bortom å snakka med dem, å dem hadde faktisk ikke peiling på hvem som eide bygget/andreetasjen
Tipper kommunen har svaret du leter etter, gå dit eller bare ta en telefon.
JApp greit greit, men er det noen som vet om dette kan sjekkes på nettet? vært kjekt å vite liksom
Sitat av Nimrad
Hvorfor ingen har sjekket gule sider vet ikke jeg.

Tamo Rana AS
Tlf: 75 12 02 00
Sikterig. 5, 8622 Mo i Rana
Vis hele sitatet...
ååå?


Sitat av Toak23
gulesider.no? Prøvde å søke på de opplysningene du hadde, og kom frem til Termo Rana AS. De som eier/leier i føste etasje kanskje?
Vis hele sitatet...
....

Sitat av The_WEB_KILLER
japp dem som her første etasjen, var bortom å snakka med dem, å dem hadde faktisk ikke peiling på hvem som eide bygget/andreetasjen
Vis hele sitatet...

Hvorfor har ikke du lest hele posten vet ikke jeg.
Hvorfor du ikke har lest hele tråden skjønner ikke jeg..
ehh min også .......
drQ
Egendefinert
Joda, hadde nok vært praktisk å ha noe slikt på nettet, men så vidt meg bekjent finnes det ikke noe register over hvem som eier bygninger. Men samtidig skjønner jeg ikke at dette skal være noe å lage et problem av. Jeg vil tro det tar fem minutter å finne et telefonnummer og spørre.

Forøvrig er de jo ikke nødvendigvis eier som står i telefonkatalogen.
gjør det ikke til et problem, har fått svar på spm, ringer komunnen i morgen, men hadde vært kjekt liksom vist noen viste av et register over dette på nett.
Å nei det er ikke eieren som står i telefonkatalogen, det har jeg alt sjekket..
Sitat av The_WEB_KILLER
japp dem som her første etasjen, var bortom å snakka med dem, å dem hadde faktisk ikke peiling på hvem som eide bygget/andreetasjen
Vis hele sitatet...
Hvem som eide bygget eller andre etasjen? Hvis firmaet ikke eier første etasje må de jo betale leie til en eller annen!? (sånn er det i hvertfall her)
Sitat av Trommis
Hvem som eide bygget eller andre etasjen? Hvis firmaet ikke eier første etasje må de jo betale leie til en eller annen!? (sånn er det i hvertfall her)
Vis hele sitatet...
Joda, er litt usikker på hva han jeg snakka med der borte mente, men tror dem eier første etasje men ikke andre... og dem viste ikke hvem som var huseier i andre..
Sjekk ut nærmeste postkassestativ, finn riktig kasse og sjekk hvem det er adresert til...