Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1873
http://www.sacred-mushroom-church.ch/

noen som har erfaring med å bestille herfra? nettopp lagt en bestilling på Cubensis for 40€.
rimlig lav risiko å bli tatt.. det blir levert i en diskré konvolutt uten returadresse... blir den stoppet er det bare å nekte.

dette må være den mest geniale måten å skaffe shroom på?

edit: man kjøper ikke soppen.. man 'donerer' penger til kirken og får tilsendt sakrament i retur
Sist endret av Mr.Fantastic; 14. mai 2006 kl. 14:54.
Jeg hadde planer om å kjøpe derifra for en stund siden. Fikk tak i av en annen så jeg droppa det. Tror Tias har kjøpt derifra før med godt resultat.
http://www.sacred-mushroom-church.ch...p?showtopic=86
Jeg har selv aldri bestilt derfra, men jeg har kompiser som har gjort det.
Har kompiser som har bestilt derfra. Aldri noe problem
konge! sender penger i morgen.. dette er nesten _for_ lett!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ja, det gikk veldig fint når vi bestilte, men jeg vil ikke utelukket at ting kan gå galt. Spørs jo om politiet kan bevise noe, men det er alltids verdt å ha i tankene når en vurderer noe slikt.

Teonanácatl være med dere
Tias
Aldri hatt problemer med de. Fikk det sendt til meg rekomandert og fort, 3 dager tok det.
Sitat av Tias
Ja, det gikk veldig fint når vi bestilte, men jeg vil ikke utelukket at ting kan gå galt. Spørs jo om politiet kan bevise noe, men det er alltids verdt å ha i tankene når en vurderer noe slikt.

Teonanácatl være med dere
Tias
Vis hele sitatet...

har tenkt på det... men jeg sender pengene i posten, og mottar shroomen i en konvolutt uten returadresse, ingen elektroniske spor..

og hvemsomhelst kunne ha bestillt 'dop' hjem til meg for å sverte navnet mitt!

peace
Jeg vet ikke hvor ekstremt lurt det er å rope ut om denne virksomheten. Men, myndighetene må jo være rimlig sløve hvis de ikke har fått med seg dette allerede Det er umulig å bevare "hemmeligheter" på nettet unsett...
Sitat av Mr.Fantastic
har tenkt på det... men jeg sender pengene i posten, og mottar shroomen i en konvolutt uten returadresse, ingen elektroniske spor..

og hvemsomhelst kunne ha bestillt 'dop' hjem til meg for å sverte navnet mitt!

peace
Vis hele sitatet...
ikke nå stress å betale med kreditkort på sida der. Betaling registreres ikke som kjøp med donasjon. På bankutskriften står det Stormpay donation, så det kan ikke spores til nå kjøp
er det sporer dere får?
?
Man kan velge mellom diverse ferdiggrodde sopper. Bl.a. mexican og flein.
De er vel tørka da? Har nettopp donert 40 euro selv... Hvor mye får man for det i så fall?
Sitat av Capitaine Coq
De er vel tørka da? Har nettopp donert 40 euro selv... Hvor mye får man for det i så fall?
Vis hele sitatet...
du kan skriv en mail om hvordan sopp du ønsker deg. Vet ikke hvor mye du får for det, men du kan jo spørre på mailen.
Fikk svar på spørsmålet: "More than anywhere else."
Noe som er meget korrekt. Alle jeg har pratet med som har bestillt derifra har fått rikelig med sopp, for ganske små summer, og ingen har blitt stoppa i tollen.

Lykke til!
en jeg kjenner bestilte derifra, han fikk mye, og det kom fram uten problem
Brukt disse VELDIG mye. Har bare gode erfaringer med disse.. Kvaliteten på soppen er bra, og du får rikelig i forhold til penga
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Yes, men da har vi vel fått "kartlagt" dette, mer eller mindre. Kjekt at folk får høre om de forskjellige trosretninger / religioner der ute, men siden alt som omhandler kjøp og salg av illegale substanser er forbudt å diskutere her på forumet så ser jeg meg nødt til å stenge tråden og håpe den "falls into oblivion". Informasjonen ligger enda her, de som ikke vet kan bare søke, men jeg ser helst at vi ikke aktivt "oppfordrer" til å bryte loven videre.

Gi meg en pm hvis dere har oppdateringer ang. religionen.