Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1495
Så dere 24 i går?? I den andre episoden stjal Bauer en bile, hvordan klarte han å strte den uten nøkkel?? og uten å tyvkoble den?? jeg fatter ikke hva han gjorde
det er en TV serie. altså fiksjon..
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Alt som skjer på 24 er FAKTA!
TV-serier legger jo litt i virkeligheten også da, så er vel kanskje mulig det går ann det han gjorde?
men ikke vet jeg, si ifra hvis ud finner ut
Han hadde en fjernkontroll inne sydd i jakka
Da kunne ha slå på bilen uten nøkler..
http://en.wikipedia.com/en/Jack_Baue...r_Without_Keys
se der
joda de hacker bankkontoer med å skrive ping vg.no og tar en tracert så finner di akkurat hvor du er og har vært de siste 40 timene :P
24 Er Produsert Av Kommunister, Og De Har Tilgang PÅ Kjernefysiske VerktØy. Det Er Korrupsjon Sier Jeg!!!!1 Inn Til Roten Av Amerikansk Unnderholdning :'((!

(Du ser lett av serien er gjennomsyret av kommunistiske verdier så nå til de grader. Derfor ser jeg aldri på TV lengre, TV er korrupsjonsmaktenes hovedorgan. Jg fttr ikek at dre er så naive!!!1)
Sist endret av voldern; 5. mai 2006 kl. 18:02.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Av og til må man skille mellom fakta og fiksjon. Dette kan blandt annet være når du er på kino. Ser du først nyhetene på tv og deretter på die hard, kan du ikke regne med at tingene som skjer på begge plassene er like sanne. I dette tilfellet foreslår jeg at du bytter ut "die hard" med "24", og leser setningen på nytt.
Det så ut som om Jack brukte et spesialverktøy og tok ut den midterste delen i tenningen som man putter nøkkelen i. Og så gjorde han noe til inni der. Men denne bilen kan der ikke ha hvert noe spesielt sikkerhetsutstyr i, for hvis du la merke til det så var der ingen alarm som gikk da han knuste ruten i bilen.
Jack Bauer kan sammelignes med Macgyver, like troverdig
Hva er det egentlig du insunierer? at det MacGyver gjør ikke går?

Edit: Nei, jeg mente ikke det jeg skrev nå..