Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2758
Hei, jeg lurer på om det er på noen måte mulig å finne ut navn og etternavn på en person jeg bare har hotmail adressen til ..?
Nei, med untak av hvis de har f.eks.
Ellers så kan du sjekke Hemmelige spørsmålet og se om det er noe clues der
Alternativt kan du sende vedkommende en mail og vente på svar. Det kan tenkes du er såpass heldig at personen har navnet sitt som avsender
Trådstarter
6 0
hmm det var leit hehe
Hvis du skal snoke, så er google et verktøy du alltid bør bruke. Det kan være slik at folk har registrert seg et sted som viser emailen deres, der de også har oppgitt navn, eller annen info som kan være til bruk ved videre snoking. I mange tilfeller vil du score jackpot med navn, adresse, bilde og pdf-dokumenter som viser plasseringene deres i en svømmekonkurranse for fem år siden.
Sitat av Renegade2k
Hei, jeg lurer på om det er på noen måte mulig å finne ut navn og etternavn på en person jeg bare har hotmail adressen til ..?
Vis hele sitatet...
det burde jo være mulig og ta ip sjekk og finne ut hvor vedkomne bor og nav+adr

forresten en kompis av meg kom seg inn på bf.no admin sin msn og fucka det til for ham

og da hørte bf admin med telenor og fikk en ip sjekk og fant ut hvor han bor=/
Sist endret av otimate; 23. april 2006 kl. 19:51.
Sitat av otimate

forresten en kompis av meg kom seg inn på bf.no admin sin msn og fucka det til for ham
Vis hele sitatet...
tøff han er.

Men det er vel ikke mulig for mannen i gata å ta IP-en og sjekke navns/adresse?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei, du må ha tilgang til ISP sine trafikklogger. Og det får en ikkje uten rettslig kjennelse. Og då er det kun politiet som får det, ikkje ein privatperson.