Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1813
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Som vist i topic så er jeg ute etter denne serien som gikk på nrk for en del år tilbake, hovedrollen var spillt av Nicolai Cleve Broch. Om noen har tips til hvor jeg kan få kjøpt/lastet ned/streamet denne serien fra så gi en lyd.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Trådstarter
*bumpbump* brukenoktegn....
er det en serie som gikk på nrk så sjekker du nrk sin webtv
Noe sier meg at det allerede er prøvd. Har selv sjekka der, fant none.
Du kan prøve å sende mail til NRK Drama eller hva det heter, og høre om det er mulighet for å få kjøpt og hvor i såfall. Tror nok det er det enkleste. Er ikke sikkert serien er kommet ut på DVD/VHS.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Trådstarter
Hadde ikke giddet å lage denne tråden om jeg ikke hadde prøvd de mest opplagte tingene. Har naturligvis sjekket nrk sine sider for streaming og slikt. Har også sendt mail til nrk og fikk svar at de var litt usikker på om det var gitt ut, men jeg kunne sjekke nrkbutikken.
Sendte til slutt mail til produksjonslederen for serien og venter spent på svar, men tviler på at det blir noen positiv respons for min del.
Alt i alt kan det virke som det er relativt håpløst å få sett denne serien igjen, noe som er synd.
Post igjen om du finner ut noe mer, siden du satt opp denne tråden vekket det litt minner fra serien. Savner den, veldig lenge siden jeg har sett den.
Prøv å ta kontakt med skuespillerne, kanskje de har opptak fra serien.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Her er et svar jeg fikk for en stund tilbake på mail fra NRK.
Serien er dessverre ikke gitt ut på DVD. Det er dessverre ikke mulig å få kjøpt kopi av denne, dette på grunn av opphavsrettigheter. Vi har notert oss ditt ønske om DVD-utgivelse av serien, dette vil bli videreformidlet til de ansvarlige.