Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 998
Trenger hjelp til å få oversatt dette til Norsk. Vis noen gidder..
MODE D'EMPLOI POUR LE JEU TRACKMANIA SUNRISE FR PAR RUDYTHEBOSS.


Installez si ce n'est deja fait alcohool 120% et faites une image du cd )graver préalablement!

bien sur=

débrancher votre ou vos lecteur(s) en ayant pris soin d'eteindre la machine !!!

redémarrer l'ordi et cliquez sur (trackmania.exe) et non pas sur (trackmanialauncher.exe)! Et oui

là est l'astuce!

cela passera la protection starforce de merde qui fait chier tout le monde!

c'est un peu contraignant mais en attendant que le nocd sorte car c'est pas moi qui vais le créer

(pas le temps et pas envie de me faire chier alors qu'il va être sur gamecopyworld avant

que je le crée donc en atendant éclatez vous sur les pistes du jeu) Merci qui.


ECRIT PAR RUDYTHEBOSS.


PS: Gardez ce fichier pour les autres qui n'ont pas la chance d'avoir ce fichier comme vous!


Un cadeau pour tout le monde qui aura ce fichier! Voila la clé cd : PZq35k-y7D2j6-p7qan2-6dn6pk


Camouflage key disk
http://babelfish.altavista.com/tr Den tar lite hensyn til gramatikk og noen ord, men jeg fikk en grei oversettelse i affal.
har prøvd mange men det blir så uforstålig.
Uforståelig? Babelfish sier at : that will pass protection starforce of shit which makes shit everyone! Dette er jo soleklart!
Kort oppsummert:
- Bruk Alchol 120% til å mounte image-fila
- Installer spillet
- Koble fra de fysiske cdrom-stasjonene
- Start spillet med trackmania.exe ikke trackmanialauncher.exe
- Cd-key: PZq35k-y7D2j6-p7qan2-6dn6pk
jo.. Får ikkje trackmania sunrise til å virke uten dette.

hmm, det er jo ingen image fil da. Sikert feil tekst til mappa det der..

Dette er for en crack til track mania sunrise. Hvordan får jeg det til?
noen som vet hvodan jeg gjør dette?
dette spillet er beskyttet med starforce - noe som er forjævelig. Du trenger et image av CD'en. Deretter må du koble fra de fysiske CD-rommene (prøv Starfucker til å gjøre dette)
det som er synd er at jeg ikke har noen image fil. har bare fått lasta ned en .exe fil. er det umulig da?

har fått insatelrt spillet uten problemer.