Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1570
Hvor lenge kan urin lagres og hvordan skal det lagres?

I sammenhengen av urinprøve mot hasj..
om det blir lagret i kalde omgivelser kan du lagre det lenge
Noen som vet om det lar seg fryse og tine igjen uten at det oppdages i en test?

Evt. noen som vet HVOR lenge det holder seg i kjøleskap?
lyst til å ha det i kjøleskapet? ueck!
Sitat av Bo Vegeir
lyst til å ha det i kjøleskapet? ueck!
Vis hele sitatet...
Hehe, ser for meg f.eks lillesøsteren din(hvis du har en)åpner skapet
"Åh, appelsinjus "
etterfulgt av et lengre sykehusopphold
Tror eplejuice hadde vært mer realistisk, men jau, skjønner poenget hehe.

Men hallo, hvem vil ha piss i kjøleskapet, det er ikke det det er snakk om her. Jeg tror trådstarter siktet mer mot å kunne ha "ren" urin lagret for å kunne omgå en eventuell doptest.. Correct me if I'm wrong. Det var iallefall den tanken jeg fulgte i min spørsmålspost.
Trådstarter
3 0
Helt riktig, prøv og hold dere på topicen folkens, og kanskje link til en side med sikker informasjon om detta hvis dere kan
Urin kan ikke lagres lenge i et kjøleskap. ca 2dager.

Urin kan lagres uendelig lenge om det fryses, og jeg vil ikke tro at det merkes.
Jeg fant ikke noen info om frossen urin i farten, men det finnes flere firmaer som tilbyr "ren urin" som et produkt. Og det kan iallefall fryses. Sjekk f.eks. Urine Samples, eller google litt.
spankingguru
Worner's Avatar
Jaja... Kansje jeg skal begynne å selge urinen min over inet
Lurer på om de tjener bra på det der. Må jo være drømmejobben da. Sitte hjemme og pisse og tjene penger på det
Jeg tror nok de fremstiller det, ikke betaler masse folk for å pisse...
Trådstarter
3 0
Saken er at jeg pisser for en kamerat og han vet ikke når foreldra plutselig vil ha en prøve av han, så fint og ha det tilgjenglig når dem spørr, og jeg vil helst sleppe og pisse på flaske hver dag :P
"You may purchase one or several of our clean urine samples which can be stored in the freezer for up to a year."

Så.. Det funker nok helt fint med nedfrysing!

Men de er vakuumpakket da, og kan lagres i et kjøleskap i opptil et halvt år..