Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 844
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Nå har det seg slik at jeg har en del bilder jeg skulle hatt tilbake, da den eksterne driven min gikk i stykker. Disse bildene er av typen .jpg(sikkert uvesentlig) og ble vel slettet for ca. en måneds tid siden, ved bruk av "shift+delete" i WinXP Pro. det er snakk om en 5-10 bilder med størrelser fra 0 til 3 mb.

Hvordan får jeg gjenopprettet disse filene?
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Trådstarter
Jeg har søkt, men disken er ikke formatert, og fant ikke mye som hjalp gitt.
Sitat av ZyPreXa
Vis hele sitatet...
Ååhh.. listen to the smartass!
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Trådstarter
btw det heter altså søkefunksjonen i ett ord! Orddeling FYSJOM!

Edit: hadde vært hyggelig med seriøse svar...
Sist endret av Laivindil; 12. februar 2006 kl. 14:19.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Formatert eller slettet, det blir ett fett. Sjekk linkene som ZyPreXa gav deg du, tråden "Gjennoppretning av formatert harddisk" har mye smart info :-).

Forresten så er tittelen din litt missvisende, for hvis de bare hadde lagt i papirkurven så hadde jo ting vært veldig greit... hehe
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Trådstarter
Teit formulering, mente som er slettet fra papirkurven... Problemet er at de prog. koster penger, siden demo v. bare gjenoppretter filer mindre enn 64kb.
ikke for å si ting som går imot forumreglene her - men du har vel ting som koster penger på pc'en din fra før av, som du ikke har gitt en krone for. Hva gjorde du da?
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Trådstarter
Har jeg ikke så *engleøyne*