Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 757
original reprint
xaff's Avatar
Får ikke brent ISO'er med den, den kommer et lite stykke før feilmeldingen: Could not preform EndTrack.

Ganske irriterende, har sikkert brukt ti plater på det nå.

Brenner: Phillips CDRW800

Noen som har hatt dette problemet før eller noen som har en ide om hva som kan være galt?
Linuxnerd
Hva med å ta med hvilke programmer du har prøvd?
er det uansett iso-filer eller?
btw; hakke peiling hvordan brenner en Phillips CDRW800 er..
Better than thou.
Gjelder det bare isofiler? Hvis det gjør det er det stor sannsynlighet for at du har fått noen corrupte filer.. Fått SDSL'en enda btw?
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Det er bare med ISO filer jeg har dette problemet. Det er ikke noe galt med filene, de ville brennes ut på en annen pc. Programmet jeg har brukt er Nero 5.x.x.x

Carlo: Snakket med dem i går, de sa at Bravida fyren skulle komme i dag
Better than thou.
Er det .iso filer? Prøve et annet program..?
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Ja det er *.iso, men jeg har akkurat samme progget på den andre maskinen og der funker det fint... Synes det er rart.
jaja. men prøv fireburner eller cdrwin ellerno da.
dersom du allerede har brukt 10 plater kan du jo ofre to til just in case det _er_ noe rart.
Sjekk at du kjører i UDMA mode på diskkontrolleren! det kan jo være en årsak til at det ikke fungerer!
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
hva har UDMA gjøre med at han ikke får fullført en track?

UDMA er sånne overføringshastighetgreier, sant?
kan være det! hadde skikkelig probz med min 40x plextor før jeg tenkte på å skifte til UDMA mode.. en annen ting du kan prøve er å disable alt av programmer som kjører i bakgrunnen! jeg hadde installert en viruskontroll og da restarta maskina seg i tide og utide når jeg brant cd'er...
Det siste du kan prøve er jo å installere nyeste mainboard-drivers osv...