Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1310
Hvilken brenner og type kort trenger jeg for å få inn disse kanalene som man fortsatt har tilgang til på viacess..
Og hvilke filer?
du kan bruke norsk tipping brenneren, og du kan faktisk bruke et m2 kort, men man kan vel kanskje bruke de fleste kortene.. Pm om du skal ha m2 fila da
..
Man trenger en brenner som ikke brenner kun i phoenix-mode. Altså f.eks. en Infinity USB til 250 kroner. Gullkort til 40 spenn er like greit som M2 til 350.

Men ryktene sier at Viaccess legges ned 1. april, så jeg hadde i allefall venta...
www.stopstop.mine.nu <- Der ligger der programmer til å brenne med og info om Infinity USB brenneren.
Sitat av Ronny1977

Men ryktene sier at Viaccess legges ned 1. april, så jeg hadde i allefall venta...
Vis hele sitatet...
det er sikkert bare en aprilspøk :P
Sitat av BuzzR
det er sikkert bare en aprilspøk :P
Vis hele sitatet...
Er jo ikke 1. april hele året da. Hadde dette kommet ut 1 april, så ja. Men ikke når det snakkes om det i langt tid i forveien.

Har aldri hørt om en aprilspøk som har blitt starta før jul, og på toppen av alt gå ut med det "offentlig".
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei

Har kjøpt Phoenix 3.5 (Orange) kortbrenner. Og ett par Goldcard. Men jeg får det ikke til å fungere. Går det ikke ann å brenne Goldcard med den brenneren jeg har?
Kan nok ikke brenne goldcard med phoenix brenner
▼ ... mange måneder senere ... ▼
jeg har norsk-tipping sin buypass USB- kortleser kan den brukes til å brenne også hvis det går send meg PM