Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 569
Trenger litt hjelp her. Har lastet ned en dvd fra norbits, det er rar filer og jeg unrarer og det er en iso. Jeg åpner isoen med daemon tool og kan se filmen som jeg vil, No problemo.
Men hva skal jeg gjøre for å brenne denne filmen til en dvd så jeg kan se den på dvd spilleren min?

-takk
One of the good guys
2rs1's Avatar
Bruk nero, dvddecrypter, alcohol 120%, etc....
Er det en dvd film du lasta ned eller en DVD rip?

Uansett, er det bare som maddy sa, og brenne filene til en DVD plata, som kan spiles på tv.

Vist du bruker Nero, heter det DVD Video, vist jeg ikke husker helt feil
nPulz: Nei - man skal brenne imaget ut som ... image!

MartinB - Bruk som Maddy sa Nero, Alcohol 120% eller andre programmer som kan brenne ut imagefiler.
I Nero trykker du Recorder -> Burn Image
I Alcohol 120% trykker du Burn Image
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Ikke hør på nPulz.
Om det er ISOimage som du skriver, skal du drite i hele den dialogen der man velger DVD Video, DVD Data, CD Audio osv.
Du skal helt enkelt trykke cancel, så gå på menyen "Burn" ellerhvadennåheter og velge "Burn Image", så velger du ISOfila.

Done.
(Dette forutsetter såklart at ISOen er av en 4,7GB disk, og ikke en fullDVD-ISO)

edit: og der var croyfer et par sekunder kjappere enn meg, ja
Og vi er enige som vanlig :P
Og hvis Nero spør deg om modes fordi det er .img, bare rename fra .img til .iso og kjør på med samme metoden som bakkus sa