Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2997
Ser ut som Onkel Microsoft har prøvd seg på nytt med å utestenge piratversjoner. Hakke tid til å ta screenshot, men den sier i allefall at jeg er blitt utsatt for piratvare (omg eeks )... Anyways, noen som vet hvordan man kommer rundt denne? Den hindrer meg ikke fra å bruke datamaskinen... ikke ennå i allefall, men det er da satans irriterende med en sånn beskjed poppende opp hver gang jeg skrur på maskinen.

Skal prøve å skru av automatiske oppdateringer etterpå og sjekke om det fjerner meldinga i allefall.
Skru av WGA pluginen i Internet Explorer. Eller last ned EXE versjonen og kjør den i Windows 2000 kompatibilitetsmodus (du får noe kode og greier som du må skrive inn på websiden).

Edit: Oh.. så ikke den siste delen. Da aner jeg ikke. Du kan sikkert avinstallere det på en eller annen måte, og så oppdatere manuelt etterpå.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Mja.. Har cracka WGA før, men de har kommet med no nytt i siste oppdatering.
Siste oppdatering fra Microsoft:
Størrelse: 0.9 MB

Windows Genuine Advantage-verktøyet varsler deg hvis ditt eksemplar av Microsoft Windows ikke er ekte. Hvis systemet ikke er ekte, hjelper verktøyet deg med å få et lisensiert eksemplar av Windows.

Mer informasjon om denne oppdateringen finnes på http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39157
Vis hele sitatet...
Tror ikke det faenskapet skal inn på verken egen maskin eller jobbmaskinen.
Om du skrur på automatiske oppdatering i XP, vil du ikke få de oppdateringene som faktisk betyr noe (sikkerhetsoppdateringer)?
Jeg fikk den i dag når jeg slo på maskinen, når jeg så det var lisensavtale for å installere en update og så hva det gjaldt avslo jeg... Får heller komme rundt på en annen måte...
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Var det dette jeg installerte i går? Stussa litt på navnet, men gadd ikke å lese. :s Til pass for meg. Jaja, hadde tenkt å formatere i helga uannsett, så jeg får la være å installere det da.

Noen som vet om den gjør noe mer enn å fortelle deg at du har en fake lisens? Som for eskempel å nekte deg tilgang til diverse saker og ting.
hmm. jeg instalerte denne og har en piratkopi som jeg har delt med alle vennene min =P endai kke fått noen meldigner :P
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av etse
hmm. jeg instalerte denne og har en piratkopi som jeg har delt med alle vennene min =P endai kke fått noen meldigner :P
Vis hele sitatet...
Har du reboota da? Det er da det begynner.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Hoho. Var visst bare å avinstallere det fra Legg til/fjern-dingsen
Poppingen forsvinner kansje ja, men man får ikke oppdatert windows UTEN å ha en egen lisensnøkkel.
Bør jeg være bekymret for diverse XP maskiner som foreldre og søsken har i hvemkommunen, som jeg ikke har umiddelbar tilgang til?
Tipper at Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.4.393.0.CRACKED-iND fikser biffen
eller bare å bytte til en key som virker ^^
Gidder noen å forklare hvor og hvordan man innstallerer Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1. 4.393.0.CRACKED-iND, har fått tak i den, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det
Sitat av serox
Gidder noen å forklare hvor og hvordan man innstallerer Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1. 4.393.0.CRACKED-iND, har fått tak i den, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det
Vis hele sitatet...
Du kan jo starte med å lese .nfo filen eller søke på google. Men siden jeg er så snill så paster jeg forklaringen her :
This is as simple as 1-2-3. 1. Boot your windows in failsafe mode 2. Unpack and copy "LegitCheckControl.dll" to your system32 dir inside your windows directory. (overwrite the old one) 3. Restart your computer and your done! This one is tested and works on both Windows Update and Microsoft Download. Greets: And same as last time, no credz for me. All credz goes to D******** and Team ETH0, they cracked it. I only released it since they only do iso releases these days.
Vis hele sitatet...
funker dette på norsk versjon også
Sitat av reddog
funker dette på norsk versjon også
Vis hele sitatet...
ja (titegn)
Hvor finner jeg denne:
Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1. 4.393.0.CRACKED-iND

edit: Ups... Piratebay
Sist endret av reddog; 1. desember 2005 kl. 14:20.
Er dette for og motta oppdateringer fra Windows update ?
Jeg går ut i fra at failsafe mod er sikkerhetsmodus på norsk?
Jeg har også pirat versjon av windows xp. Funka helt perfekt å Validate.
Er det noen snille mennesker som kunne sendt meg Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1. 4.393.0.CRACKED-iND? Vet den ligger på TPB, men den siden suger noe så sykt...


Send meg en pm hvis Du/Dere vil



Edit: Fant ut at jeg hadde den liggendes på maskina
Sist endret av Wipeout; 2. desember 2005 kl. 22:24.
Sitat av Rakettsau
Jeg går ut i fra at failsafe mod er sikkerhetsmodus på norsk?
Vis hele sitatet...
Ja det er det.
Sitat av Wipeout
men den siden suger noe så sykt...
Vis hele sitatet...
Hva suger med den? Seed/leech ratio er ikke så veldig bra, men du får nok ned en 1mb fil.
Jeg fikk faktisk ikke ned fila, selv om den var på 0,3 mb.
Mulig det er min linje som er litt merkelig, men torrenten startet aldri.

Og generelt når det gjelder TPB, så tror jeg at det er mange som struper uploaden rimelig mye der.
Den siden bruker jeg kun i nødstilfelle.
Sitat av Wipeout
Den siden bruker jeg kun i nødstilfelle.
Vis hele sitatet...
Sant det, jeg bruker FL, så Mininova, så TS og så TPB. =P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bortsett fra at den fila ikke funker så passer det meg helt topp... Har noen i det hele tatt fått filen til å fikse problemet?