Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 6374
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hva i all verden? Må støtte felix_poker her, selv om jeg tror jeg personlig ville satt salvia i en bås for seg selv, men det er definitivt et meget potent hallusinogen på høyde med alle de store kjente. Det mest potente hallusinogen der ute er udiskutabelt LSD, og det kraftigste tror jeg ville blitt DMT. Å bli kvalm på sopp er noe mange blir, uggen i det minste, og bodyloaden kan tidvis være ganske krevende.

Tungmetaller og flashbacks??? Nå er jo psilocybin klassifisert som et relativt ufarlig stoff i de fleste ordentelige rapporter jeg har lest, også den siste fra Nederland, og jeg tviler sterkt på at de hadde utelatt å skrive om dette hvis det hadde bare et snev av sannhet i seg.
Sist endret av Tias; 14. april 2005 kl. 15:01.
Okey, Stian... Dette er seriøst en kveld vi skal ha ilag!

I'm IN ... Men lite sopp å oppdrive her, som jeg veit om iallefall.

Cya!
Sitat av diocese
Okey, Stian... Dette er seriøst en kveld vi skal ha ilag!

I'm IN ... Men lite sopp å oppdrive her, som jeg veit om iallefall.

Cya!
Vis hele sitatet...
På FausK(e) er det lite å oppdrive,ja.
Men jeg skulle til bodø å hente godterier:P - Bare synd jeg ikke hadde råd

Du kan jo betale?
Salvia er et veldig sterkt hallusinogen, men tror nokk sopp og LSD vil bli noe helt annet pga. rusen varer så mye lengere. Salvia er bare helt sykt. Noe veldig rart ved det som jeg ikke kan forklare
Blir noe helt annet ja.. Jeg tror selv ikke jeg har klart meg med 12 timers rus på lsd derfor holder jeg meg til sopp.
Sitat av nohope
På FausK(e) er det lite å oppdrive,ja.
Men jeg skulle til bodø å hente godterier:P - Bare synd jeg ikke hadde råd

Du kan jo betale?
Vis hele sitatet...
Jeg er blakk til neste stipend, om jeg ikke mister det. :-(

Sopp eller LSD ville vært morro, men jeg tror jeg ville starta med sopp ja.

Kan høre litt rundt i helga om noen har litt shrooms, og priser i Bodø.
Da Andre kjøpte mexican shrooms i Bodø kostet de 80 kr grammet. Middels styrke, 1,5g=mild trip.
Kvaliteten kommer an på hvem som har dyrket det, hørte om en batch der man trengte 5g for å få en mild trip. Hør med de du kjøper av hvor mange gram de spiser.
LSD bør etter min mening ikke være det første psykedeliske stoffet du tar, det er vanskelig å vite styrken og renheten på lappene.
Sist endret av noössphere; 22. april 2005 kl. 14:48.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
noössphere: Renheten skal ikke ha så mye å si, så og si ingen andre stoffer er potente i så små mengder, men du har rett i at det kan være vrient å få vite styrken på de; ofte er det bare jalla trancesyre. Men hvis man kjenner de man kjøper av så burde det gå bra

Har selv opplevd dårlig sopp, forige gang jeg spiste cubensis så var jeg oppe i TOLV og et halvt gram på en medium (-) dose. Nedtur. Så det er trygt å si at det varierer litt i begge leire

Hvordan gikk det forresten med din DMT-opplevelse?
Hvor får folket dmt fra? Bestiller fra webshops eller fra bekjente?
Enig i at renheten på syrebitene som regel ikke er et problem med lapper, men microdotter kan visstnok inneholde litt speed, fikk i alle fall det intrykket sist jeg tok dem. Det fikk meg til å springe i ring rundt meg selv(bokstavelig talt) og var ikke spesielt morsomt. En annen ting er at det finnes en del stoffer som er så potente at de kunne få plass på en syrebit: 5-meo-AMT, bromo-dragonfly og etpar andre jeg ikke kommer på i farta. Heldigvis er ikke disse kjemikaliene så utbredte i Norge at det er noen reel risiko for å få dem her.

Har ikke kommet meg rundt til å teste 5-Meo-DMT'en enda, må vente til jeg drar på besøk til en god kompis i mai en gang, tør ikke å røyke det alene Skal lage en trip-rapport når jeg får testet.
Testet 10mg 5-meo-Mipt forrige helg, veldig fin opplevelse. Minnet veldig om sopp, men ikke like brutalt, imponert over effekten det hadde på tankeprosessene mine. Empatogen. Nydelig å være ute i skogen. Skal skrive en trip-rapport på den og etterhvert, lite beskrivelser av dette stoffet på nettet.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
InTrance: Jepp. Se tråden om research chemical suppliers .

noössphere: Ah, ikke testet enda nei. 5-MeO-Mipt hørtes interessant ut, venter i spennnig på rapport . Tror nok det er minst like safe å spise syre som sopp, er i alle fall ikke noe stor sjangse for å få i seg ulumskheter som rottegift eller lignende .
Tias: Er det virkelig så stor kvalitetsforskjell på syre?
"Jalla trancesyre" høres jo ikke så bra ut, men jeg trodde liksom at syre var syre, bortsett fra at mengden selvfølgelig kan variere per bit.

Offtopic. Du nevnte på Norshroom at du hadde testet DMT(!). Får vi en triprapport eller?
(og kanskje en PM med supplier? )

Edit: Tias: Jeg så nå at du hadde postet en triprapport om DMT opplevelsen din i RC-supplier-tråden.
Sist endret av felix_poker; 22. april 2005 kl. 17:33.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
aagemann: Hmm?

felix_poker: Ja, det er en del kvalitetsforskjell på syre, men hvis man bare vet hva slags lapper man kjøper så er det vel ikke det største problemet; de fleste har noen hørt om på forhånd uansett, og de kan som oftest kjennes igjen på designet. Den såkalte "jalla trancesyren" er vel kanskje det man kan se på som normen i dag, veldig få som tripper 600mcg lengre . Men som sagt, litt undersøkelse eller et par flere lapper så går det som ofest bra .

Tips: Kjøp flere lapper i samme slengen, så kan du heller sjekke opp senere for deg selv hvor sterke de er .
Når jeg leser dette, tenker jeg alltid:

Sitat av wannabejunkier
Hei politi, spor meg opp, jeg skal bruke stoff og ønsker å komme rett inn i buret, ja.
Vis hele sitatet...
Om en politimann kommer innom her - lurer jeg på hvor mange han klarer å arrestere på en uke. Hvilken norsk lov beskytter dere nå egentlig?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
reagol: Tja, hvilken lov bryter vi? Er det noen som har nevnt noe om HVOR man kan kjøpe illegale stoffer? Såvidt jeg vet er 5-MeO-DMT enda ikke på narkotikalisten, ei heller legemiddellisten, og angående LSD så tror jeg ikke noen kan arrestere noen for å si de har prøvd det en gang i tiden, eller hur? Ytringsfriheten tror jeg nok skal dekke resten, og hvis ikke så aner jeg ikke hva ytringsfrihet er for noe.

Ha en god og uforglemmelig aften, reagol. Håper forresten ditt syn på oss som eventuelle lovbrytere ikke påvirker ditt syn på disse hellige sakramenter eller på oss som personer .
Jeg er ikke akkurat lovlydig heller - men jeg forteller ikek offentlig hva jeg skal prøve meg på og sniffe ditt og datt.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Kvaliteten på LSD er det samme, men det er mengden LSD som er forskjellig fra lapp til lapp. Om frimerker har stått lenge f.eks vil da kvaliteten synke, ved at LSD innholdet synker. Kan heller aldri vite hvor mye LSD produsenten tillater seg selv å dryppe på. Når man snakker om at party-syren er dårlig, er det fordi den inneholder mindre LSD, ofte mindre enn minimumsdosen for å få funk.
reagol: Tror du virkelig politiet setter i gang en storstilt aksjon, i god gammel Sogn VGS stil, mot mitt hjem, på grunnlag av at jeg spør Tias hva han mener med "jalla trance syre"?

Ok, politiet har en tendens til å plage de stakkars få som har et annet syn på rett og galt når det gjelder bevissthetsutvidende stoffer, men SÅ ille har det heldigvis ikke blitt enda.

Edit: Schizoma og Tias: Takk for svar.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Hmm. jeg TROR denne tråden ble dratt litt ut av proporsjoner :P
nohope: Siden du er så hypp på en god rus.. Og du sier du er dreven med hasj. Hva med å gi faen i alt som går under narkotika? Det du gjør er å få deg en dame, så får du se hva rus du kan få ut av det. Eller er du "dreven" i det også?

Avslutter med et genialt ordtak fra Kampanjen mot røyk, og andre skumle stoffer. "Be cool, don't smoke."
soetnos@dANI: Siden når ble dame et hallusinogen?
Trådstarter
Sitat av soetnos@dANI
nohope: Siden du er så hypp på en god rus.. Og du sier du er dreven med hasj. Hva med å gi faen i alt som går under narkotika? Det du gjør er å få deg en dame, så får du se hva rus du kan få ut av det. Eller er du "dreven" i det også?

Avslutter med et genialt ordtak fra Kampanjen mot røyk, og andre skumle stoffer. "Be cool, don't smoke."
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke si at jeg er "dreven" i å ha dame, men jeg er "dreven" i å få tilfredsstilt mine behov om du absolutt måtte vite det.

Poenget med tråden var at en som ikke har prøvd halusinogene stoffer før ville ha litt informasjon om hva slags forhåndsregler jeg bør ta for meg, egene erfaringer, hva jeg burde holde meg unna osv.

Det at jeg er "dreven" med hasj betyr ikke at jeg er en kjellernerd som skjelden ser sollys og ikke har damer.

Mitt syn på Hasj og øvrige narkotiske stoffer er mest sannsynlig ikke det samme som majoriteten av Norges befolkning har.

.. Og ja, jeg svarte med sarkasme.
Ønsker deg lykke til Nohope med trippen din

Bare si ifra hvis du vill at jeg skal passe på deg =)

Off topic : Den hjemme laga congac flaska du holder i henna dine, tok du fra meg :O Ikke så smart og holde opp tjuvgodset når du blir tatt bilde av er det vell ?



Edit: Post nr 1
Sist endret av |NEK|; 2. juni 2005 kl. 06:57. Grunn: Humor =)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Haha. Jeg fikk vel passe på deg denne gangen da Bare synd effekten var så lav på deg. Jeg ville egentlig at du skulle flippe ut
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har prøvd flein to ganger og skal love deg, det er noe av det beste, sykeste jeg har vært med på. Jeg tok 1 g første gang norsk flein, rusen varte i ca 6-7 timer, du må puffe litt hasj for å få mest mulig effekt syns jeg. Ikke bekymre deg for noe, nyt de få timene med rusen og elsk det! Vær trygg på deg selv og folk rundt deg. Tror du har fått nok info om fleinen at sopp er no problem. Ren syre derimot er noe jeg ikke anbefaler hvis du ikke har prøvd shrooms enda. Jeg har selv ikke prøvd Ren syre LSD på frimerke fordi jeg ikke har fått nok fakta om det.

Kos deg med turen til out of space og uttavdæsjælopplevelse!!
Sitat av mushy girl
Jeg har prøvd flein to ganger og skal love deg, det er noe av det beste, sykeste jeg har vært med på. Jeg tok 1 g første gang norsk flein, rusen varte i ca 6-7 timer, du må puffe litt hasj for å få mest mulig effekt syns jeg. Ikke bekymre deg for noe, nyt de få timene med rusen og elsk det! Vær trygg på deg selv og folk rundt deg. Tror du har fått nok info om fleinen at sopp er no problem. Ren syre derimot er noe jeg ikke anbefaler hvis du ikke har prøvd shrooms enda. Jeg har selv ikke prøvd Ren syre LSD på frimerke fordi jeg ikke har fått nok fakta om det.

Kos deg med turen til out of space og uttavdæsjælopplevelse!!
Vis hele sitatet...
Her som alle plasser gjelder dosen, er værre å spise ti gram høypotent sopp enn å spise en dårlig syrebit.
Jeg kan ikke se noen grunn til at folk burde prøve sopp først enn at det er lettere å beregne dosen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
mushy girl: Her er masse info om LSD: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml
Sitat av mushy girl
Ren syre LSD på frimerke
Vis hele sitatet...
Det er det lengste navnet på syre jeg har sett
Alle hadde nok skjønt hva du mente hvsi du bare sa
syre, LSD eller frimerke.

Det er bra at du ikke tester før du har fått nok informasjon
om stoffet og føler du er klar.

Imidlertid synes jeg det er litt rart at du anbefaler folk
å prøve sopp før syre, når du bare har prøvd sopp.
Shit ass, en ting jeg ikke kan anbefale, er 4 g med sopp og ett heftig trekk salvia 5x.. Det intense på salvia varte i en halvtime, og var utrolig fucka i nesten 2 timer etterpå.. Ikke sopp fjern, ikke salvia fjern.. Bare helt sprø rus! Hadde jo hivd i meg litt 5-htp og røyka noen trekk på pipe.. Ihvertfall så har ikke jeg landet ordentlig siden i går :S