Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 847
Som noen kanskje allerede har fått med seg, så er jeg ansvarlig for design på russesiden for skolen våres i år. Jeg har endelig kommet i gang med designet og ønsker litt tilbakemeldinger underveis.

Så langt har jeg kommet!

Jeg har prøvd å utnytte bredde litt mer enn vanlig i dette prosjektet, men jeg vet ikke om det kommer til å bli nødvendig å ha horisontal scroll på siden etterhvert...

Gråtonene skal vekk, bare har de der for å markere litt greier, liksom :P
Jeg ville i alle fall sørget for å få jevnet ut kantene skikkelig

Noe av det verste jeg vet er å se halvsirkler som ser så pikslete ut
var det for russen eller en tekstilfabrikk du lagde side for?
Sist endret av voktern; 7. desember 2005 kl. 17:08.
ZrP
ZrP's Avatar
Trådstarter
moridin: Det skal selvfølgelig fikses på, er bare et utkast nå =)

voktern: Doh, det er russebukse-stoff da vøttu Det skal bli mer tydelig at det er en russeside når jeg får fiksa en header og litt sånn
det var egentig ikke så mye å kommentere, overgangen mellom bakgrunn og innholdsboks var grei. når det gjelder skyggeleggingen synes jeg at høyre og nedre kant bør ha litt (ikke mye) mer markert skygge enn de to andre sidene. videre bør du være forsiktig med to bokser med buede kanter inni hverandre. det fører til at avstanden mellom boksene blir størst der som buen er på sitt sterkeste, og mindre alle andre steder. dette vil se uproft ut, så lenge du ikke spiller spesielt på denne effekten da.