Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1215
Tenkte jeg skulle fikse noen spill til ei på 8 år. Noen tips???
Backpacker-serien, kanskje? Om det blir for avansert, Lek og Lær-serien
Er det pc spill det er snakk om?
Jeg kan annbefale Disney sine spill til barn på den alderen. De har flere ting å velge imellom.

Jeg formaterte og installerte windows for noen her om dagen som hadde barn i huset.

De hadde en bunke med disney spill, edriblandt Kaptein Krok, ettelelrannet Prinsessespill, Kvakk attack og noe mer greier.

Så ut som barna der greide det hjelt fint og syhntes det var veldig underhodlende.
Sims 2 (ti tegn o_O)
Ludde er artig
Som dark sier, disney har mange artige spill
Kanskje Harry Potter og Ildbegeret,har ikke prøvd det men jeg går ut i fra at Harry Potter er ganske kult i den alderen.Spillet har aldersgrense 7 år.
vel, jeg vokste opp med doom, quake og halflife, så... Doom3, Quake4 og Half Life 2?
Sitat av cryo
vel, jeg vokste opp med doom, quake og halflife, så... Doom3, Quake4 og Half Life 2?
Vis hele sitatet...
Haha, good one Vokste opp med det jeg og

Harry Potter er jo veldig "in" nå. Hvis ikke så er det jo haugevis av spill på 123spill.no for barn?
satser på å laste ned noen greier jeg. har fiksa sim2 til nå
selv spilte jeg Doom, Wolfenstein og Duke Nukem, men ville anbefale spill fra Disney ja. (Sims 2, blir ikke det for avansert? eller?)