Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1325
Minte meg om en avis av alle ting. Svart på hvitt. Litt kjedelig igrunn..
Prøvd å lagt inn noen lyse farger rundt omkring, for å piffe den opp litt?

ellers creds for "clean" stil
Cokeloop: Sitter med akkurat det samme intrykket. Det er derfor jeg ikke har visst om jeg skulle bruke designet eller ikke. Har syntes at det har vært litt kjedelig, men har ikke funnet noe bedre som har passet inn. Takk, jeg skal eksprimentere litt med forslaget ditt!
Kan ikke si at det var noen fin side egentlig, bare et bilde å cutenews som ligger på forsiden. som cokeloop sa, du burde får mer farger på siden.
Sidetittel "Untitled Document"? At blogtitlene skal summeres rett ovenfor der innleggene ligger virker veldig rotete. Med andre ord er 60% av infoen på forsida dobbelt opp. Litt liten skrift hos meg (1440x1050 15,1" laptop lcd, Opera). Pluss for et lettbrukt galleri (enkelte gallerier kan fort bli slitsomme å bla gjennom). Enig i at det var litt lite farger, men er ikke sikker på hvor jeg ville hatt dem heller.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Søtt. Så gjennom galleriet ditt, flotte bilder. Magnus er typen eller?
Synes siden var enkel og ergo bra. Er stor tilhenger av KISS ( Keep it simple, stupid)
nPulz: Jeg forstår hva du mener, forsøker å finne farger som kan piffe opp nå.

Fuzzy: Sidetittelen er bare å beklage, nesten litt flaut. Er selvfølgelig på plass nå.
Synes du bloggen ble mer ryddig nå?

Skal også ta skriftstørrelsen til etteretning

Tias: hehe :P
Sist endret av theMagnificentO; 3. august 2005 kl. 13:49.
Jeg for min del kunne godt tenkt meg et bilde-for-bilde galleri, kanskje med noen thumbs også, også kunne det gått an å fortstørre bildene, et krav er at man kan forstørre bilder med chics på =) Og headeren var kanskje litt for drukna i photoshop! Men oppsettet var genialt!!
Sist endret av Antarctica; 3. august 2005 kl. 14:06. Grunn: "Tenke tenke!"
Tror det hadde sett bedre ut om du hadde venstrestilt det bildet helt.
Teksten din ble veldig liten.
Anarctica; jeg skal se om jeg finner et gallerisystem som jeg liker, selv om jeg personlig foretrekker bildeserie.

Zwifty; Du sier venstrestille bildet. BARE bildet, eller hele greia? Ser det ikke litt rart ut om jeg bare flytter bildet?
Jojo, mener klart hele greia.
Du er min venn
niigu's Avatar
Find the gay monster!

Fra spøk til revolver, syns dette var kjedelig. Svart-hvitt? Ikke misforstå, jeg kan tro at svart-hvitt ser br ut i noen tilfeller, hvor det er brukt riktig. Bildet var klæsja med en dritstygg effekt. Ikke bra fontbruk i det hele tatt.

Btw, hvorfor kaller du bildene for "Kroatia-bilder"? Burde det ikke hete "meg og en kamerat i tusen forskjellige homsepositur-bilder"?
Sist endret av niigu; 3. august 2005 kl. 23:17.
Du har funnet filter-knappen i photoshop. Kreds!

Fra revolver til kanon, syntes oppsettet var helt ok. Lett og enkel navigasjon, noe man bør finne på en privat hjemmeside. Skriften var bittelitt for liten, men fult leselig i 1600x1200. Ellers er resten poengtert i niigu sin post.
Det ble litt ryddigere nå ja, men fortsatt ser det rart ut med den lista der... Egentlig vil jeg ha den bort, men kanskje det blir bedre om du får flere innlegg...
Hadde du brukt fem minutter på templatene i CuteNews hadde dette sett mye bedre ut.

Dritkjedelig, men innholdet er kansje det som trekker folk...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei!

Nå har jeg forsøkt å endre litt på designet. Dette er bare et førsteutkast, og jeg vil høre hva dere synes jeg bør endre, og om jeg i det hele tatt skal gå videre med det, i tilfelle det jeg har fra før er bedre. ( www.freddyboy.tk )

HER er det nyeste jeg vil ha tilbakemeldinger på:
http://home.no.net/fredbm/pers/design%202.jpg
(eventuellt med hvit bakgrunn: http://home.no.net/fredbm/pers/design3.jpg
Sist endret av theMagnificentO; 17. august 2005 kl. 23:39.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei igjen. Jeg driver å skriver det nye designet, og ble ganske fornøyd.
http://home.no.net/fredbm/pers/index3.php

Siden vises som den skal i IE og i Opera, men ikke i Firefox. Er det noen med litt mer peiling på CSS enn meg, som kan fortelle meg hvorfor?
Ehm, ble glad for at du ikke satsa på de du sendte inn 17. august. Det så ikke ut som nettsider i det hele tatt. Bare et fjell som er brukt et filter på med en uforklarelig plassert firkant midt i. Der du kanskje forestilte deg at det skulle inneholde tekst, noe jeg finner helt ut på jordet.

Menmen, det var den gangen det.

Det siste du har kommer med nå, var relativt bedre enn det forrige. Mye bedre faktisk, men selvfølgelig er det noe som skuffer meg. For det første, så er det det med bruken av filter i Photoshop. Her har du, igjen, brukt en bilde, desturata det og deisa på med et filter jeg ikke kan sette navn på i dette øyeblikk. Altså, kunsten om å sjarmere sære mennesker som meg, er å benytte seg av filter og ikke la det ligge tilsynelatende for oss. Nok om det.

Annen ting å sette fingeren på er menyen. Det tok latterlige mange minutter før jeg innså at jeg hadde oversett menyen i alle de unødvendige minuttene med orientering, men så har det seg at jeg har det vanskelig for å konsentrere meg, ihvertfall så sent på natten.

Hmm, ble kanskje for mange avsnitt, men la gå. Det siste jeg ville nevne var:
Når du lager et slikt grunge-bilde, så er det viktig at du ikke synligjør kanten på bildet. Det ville jeg likt å sett.

edit: Er jeg for krass? Isåfall, beklager, men du får bare stå på . Husk øvelse gjør mester .
Sist endret av Yaman; 29. august 2005 kl. 02:00.