Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 987
Kom til å tenke på for en god stund siden. Da fikk jeg et plaster mot reisesyke til å sette bak øret. Etter ca. 30sek. SLO rusen inn. Jeg ble svimmel, lett i hodet og hele verden svimlet. Liknet litt på nikotisjokk(som i nikorus ikke det negative), bare mer heavy. Jeg var 10år elns, så jeg ble bare redd og la meg nedpå. Noen som har opplevd noe liknende?

Disse plastrene er det resept på.
Sist endret av adrian nor; 24. august 2005 kl. 21:05. Grunn: Teit tittel
plaster mot reisesyke, men som gjør at du blir svimmel og lett i hode... var det bare jeg som syntes det var litt ironisk?
Inneholder no shit som trekker gjennom huden(som f. eks. nikotinplaster, snus, LSD-"frimerker")
Reisesyketabeletter av typen Marzine er jo kjent for å være rimelig halusinogent i høye doser. Sikkert samme virkestoff i reisesykeplasterene dine, og siden du var rimelig liten slo det nok litt ut. Mer info om Marzine på Erowid.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Leste en trip-rapport på Erowid. Dette er definitivt ikke lykkepillen. Høres ut som en blanding av kraftig feber og mentalt sammenbrudd.
Sist endret av Kakcoo; 25. august 2005 kl. 00:15.
Ja, Kakcoo! Hehe! Det var ikke sykt digg, men med litt forberedelser kan det sikkert være ok.
Egentlig lurte jeg bare om noen hadde hatt samme opplevelsen. Noen?
Hadde om dette i farmasi her om dagen, mener å huske det aktive stoffet het scopolamin, man får det fra planten datura stramonium og den er kjent som en halluscinogen plante. Orakelet i delfi skulle visstnok ha brukt bl. a. denne planten som rusmiddel.
Datura er da et rusmiddel som brukes av folk her også.
Det inneholder atropin og scopolamin. Piggeple og engletrompet er arter som er ganske vanlige.
Ikke noe for kids iogmed du kan komme ut i et seriøst delirium av de her to stoffene.
Har lurt på dette lenge. Hva i ***** er delerium? Står det om div. stoffer på Erowid og det plager meg litt å ikke vite det!
delirium, akutt forvirringstilstand med hallusinasjoner, sterk uro, skjelving og usammenhengende tale. Forekommer ved høy feber og forgiftning, iblant også ved psykisk sykdom. Delirium tremens opptrer ved langtkommet alkoholisme når tilførsel av alkohol plutselig opphører.

Hentet fra Caplex..
Takk! Nå ergrer jeg meg ikke lenger!... Nå må jeg finne noe annet å ergre meg over... ... Faen!

Sitat av Kakcoo
... Høres ut som en blanding av kraftig feber og mentalt sammenbrudd.
Vis hele sitatet...
Ergooo... Delerium
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Reisesyke tabletter - ett lite tips mot bakrus (fyllasyke) faaes kj0pt uten resept paa ap0teket.
Er jo et annet middel for reisesyke, Postafen.. Men du har ikke hørt om noen "tripper" med denne tabletten