Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 893
hei!
Jeg sitter her med musik som jeg er lei av =(
Har sett noen episoder med lost igjen nå og musiken der er ganske bra synes jeg deilig å ha, får meg til å slappe av... noen som vet hvilken type musik det er? noen eksempler på sanger? jeg tenker på sann piano/fløyte (eller noe sann) musiken som kommer ofte på slutten og midt i episodene...

Takker for svar
Er det ikke noe OST ute?

Trivia: Musikken i Lost er skrevet av Michael Giacchino, fyren som har laget musikken til Call of Duty, Call of Duty: United Offensive, og de fleste Medal of Honor-spillene.
Trådstarter
ost kan man kjøpe i buttiken, ja! men det er ikke musikk!


[COLOR=White]jeg vet at OST er en gruppe som ripper lyd =P[/COLOR]
Sitat av PeeWee
ost kan man kjøpe i buttiken, ja! men det er ikke musikk!

jeg vet at OST er en gruppe som ripper lyd =P
Vis hele sitatet...
Feil, OST = Original Soundtrack
Lyden på slutten av Do No Harm er tatt opp flere ganger og lagt ut flere steder,skal se om jeg finner igjen den, men det er ikke noe soundtrack ute enda. Går ett rykte om det men ikke noe er enda bekreftet.
Trådstarter
ok, takk Pantoliano!

OST, ja .... =S
hanmannsann
her er i hvertfall noko av musikken.....

http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/music/1.html

Mykje av musikken i lost er vel spesial-laga soundtrack, men der det er andre som har laga musikken er dei lagt inn på denne sida....

(på episode 3, 6 og 7 er det noken)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg kom over den lekre siden . Her er det ikke mye Lost, men en god del variasjon av Michael Giacchino's komposisjoner! bla Medal of Honor seriene, ALIAS, Secret Weapons Over Normandy, Call of Duty. Alt i mp3 format. Med dette blir ventetiden på sesong 2 litt enklere.

Jeg anbefaler spesielt Call of Duty sangen .

http://tps.grundeis.net/reviews/incredibles/giacchino.jpg
Sitat av Gamer
ost kan man kjøpe i buttiken, ja! men det er ikke musikk!


[COLOR=White]jeg vet at OST er en gruppe som ripper lyd =P[/COLOR]
Vis hele sitatet...

Haha, våkn opp! n00bomgstfu?

Last ned albumet til LOTR.
Albumet til LORT er genialt. Kan sitte å høre på det i timesvis. Kan ikkje tenke for meg noe anna musikk i LOTR enn denne.