Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 674
Jeg fikk en konge cd av en jeg jobber med, synes musikken skikkelig bra.
Men problemet er at jeg skulle hive i cd, så funker den ikke, det var folt av hakk i den
Så jeg lurer på om hvordan jeg kan finne ut hva artistene hetter. Når jeg trykker utforsk på cden, så står det bare track 1 o.s.v.
Dersom dette ikke er en personlig mix-cd, kan du jo søke etter navnet på cden på cddb.com eller freedb.com
Soppen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Digital Hybrid
Dersom dette ikke er en personlig mix-cd, kan du jo søke etter navnet på cden på cddb.com eller freedb.com
Vis hele sitatet...
Cden er brende
spør han du jobber med..?
Post ørten unyttige tråder her på nFF, der du spør om "hva heter den derre sangen som går litt sånn dunk, dunk, dunk, og så er det en dame som syger eaiiiaiiy, før en mann begynner å rappe litt?"
Soppen's Avatar
Trådstarter
Sitat av hrafnidr
Post ørten unyttige tråder her på nFF, der du spør om "hva heter den derre sangen som går litt sånn dunk, dunk, dunk, og så er det en dame som syger eaiiiaiiy, før en mann begynner å rappe litt?"
Vis hele sitatet...
Der tar du nok fullstendig feil smarten. Er heavy rock. Men jeg har aldri hørt noen av sangene deres. Så det er kanskje derfor jeg spør om det er noen måter og finne ut hva di hetter.
Men jeg skal heller bare spør han jeg jobber med.
Kanskje litt norsk grammatikk kunne fungert her på forumet Soppen.

Btw, det nytter nok ikke. Spør han som brente CD-en til deg. Det er nok det beste.
La oss andre få høre den : ) eller gå på musicbrainz.org og last ned taggeren
Enkelte av brukerene her er veldig glad i Heavy Metal så det er jo egentlig bare å linke/spørre
Er det hakk i plata : smør på et tynt lag med tannkrem, og vask forsiktig av med lunka vann. Funker seriøst finfint.
Soppen's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso
Er det hakk i plata : smør på et tynt lag med tannkrem, og vask forsiktig av med lunka vann. Funker seriøst finfint.
Vis hele sitatet...
Skal prøve det