Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 816
Hei.

Jeg gikk inn på denne for å bestille en Apple iPod på internett. Jeg ringte Apple og de sa at den sendes fra Nederland med et budbringeselskap innen 24 timer etter bestilling. Hvis jeg bestiller i dag, er det da sannsynlig at den kommer til Troms før neste fredag (22. juli)?
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Jeg har selv erfart at det kan ta en liten uke før den kommer frem.
Trådstarter
19 0
Poenget er at jeg reiser bort lørdag, 23. juli. Tror du de transporterer i trailer eller i post, og tror du de rekker å komme et par hundre mil nord for Levanger på 10 dager?
du kan bare smøre deg med en god del tålmodighet...den skal bli levert på døra di og hvis du ikke er hjemme så får du den ikke og de prøver igjen en annen gang. du burde mase veldig mye. ring de ofte og få helst tak i han/hun som kjører ruta der du bor og avtal noe med han...det gjorde jeg. hvis du ikke er hjemme den dagen den skal komme kan du gi de en annen adresse som den kan leveres på også...jobben til mor/far etc.

men det taR TID.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
14 dager er mer realistisk. jeg bestilte en 'podd den 1. og venter fortsatt.
Få naboen til å motta og signere for den?
den kan leveres hvor som helst og du burde prøve å få til å motta den første gang de prøver å levere...er som sagt samme hvor den blir levert bare noen signer