Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1359
Fant ut for noen dager siden att når man bestiller bilder, spill, ringetoner etc til mobil får man en sms tilbake(Det er smsen som koster) med en wap url, vis du tar vare på denne urlen så kan du gi den til kompisene dine, så de kan laste ned produktet gratis..

Har en url her:
CopMan: [link fjernet av crew]

Nå er det bare for dere å poste inn med linker til free stuff
Sist endret av Scha; 3. juni 2005 kl. 11:11.
Går ikke den linken ganske fort ut?
Og tilsvarer ikke dette wares?

Edit: Dette var alt jeg fikk:
Beklager, bokmerket er ikke lenger gyldig. Det er utgått på tid, eller har blitt brukt for mange ganger.
Hovedmeny
Fra hovedmenyen kan du bruke evt. gjenværende gratis nedlastninger, men husk: Du har bare gratis nedlastning i den produkt-kategorien du opprinnelig kjøpte!
Vis hele sitatet...
Sist endret av froskenfredrik; 3. juni 2005 kl. 10:04.
Tr1pp3r's Avatar
Trådstarter
Njooo, fant ikke noe mer passende plass å sette denne threaden.
Vet ikke om den går fort ut, en kompis av meg fikk linken 3 - 4 dager etter att jeg hadde bestillt spillet, og det funka, han betalte kun de få kronene det koster å være koblet opp imot wap.
Sitat av eXilim
Njooo, fant ikke noe mer passende plass å sette denne threaden
Vis hele sitatet...
Det var et warez-forum her tidligere, men det ble lagt ned. Det er ikke lenger lov å dele wares på forumet lenger (ettersom nFF plutselig skulle følge norsk lov. Chixzorz! ). Det samme trodde jeg gjalt linking. Men ettersom dette ikke nødvendigvis er ulovlig deling, men heller en utnyttelse av et hull er det kanskje greit. Posten er ikke slettet enda. Vår kjære crew pleier å være kjappe med slikt. Flinke crewet!
Så lenge folk ikke poster url'er til ulovelig nedlasting, så tillater vi diskusjon om sikkerhetshull, mulige hull, teorier om hvordan man "lurer" systemer ol.. Det er ikke lov å oppfordre til ulovelige handlinger.

Scha
OT: Jeg kan ikke si jeg finner den regelen om wares blandt forumreglene. Jeg husker det ble tatt opp, diskutert og lagt dødt med at det var ikke lov her på forumet. Punktum.

Poenget mitt er at det kanskje bør føyes til http://www.freakforum.nu/index.php?p=regler?
20. Norsk FreakForum og dets administratorer kan ikke påta seg ansvar for hva enkeltbrukere poster på forumet. Poster som strider imot Norsk lov blir slettet når/hvis vi ser dem. Brukerne er selv ansvarlige for hva de ytrer her.

Edit: Men er vell i grunn enig om at vi, for klarhetsskyld, kanskje burde skrive det i klartekst.

Scha
Sist endret av Scha; 3. juni 2005 kl. 13:21.
Gratis mobil bilder:
Hvis man er inne på en mobil side og finner et bilde man vil ha, er det bare å lagre bilde og legge det på en home konto. Så går man på mobilen å skriver inn url'en til bilde.
dette her er jo meget velkjente ting allerede...
Sitat av elohg
Gratis mobil bilder:
Hvis man er inne på en mobil side og finner et bilde man vil ha, er det bare å lagre bilde og legge det på en home konto. Så går man på mobilen å skriver inn url'en til bilde.
Vis hele sitatet...
Derfor står det på noen "Order now!" eller lignende.
dette er vel egentlig ikke warez i sin rette forstand?
Han har betalt for et produkt, eller rettere sagt linken til produktet.
Når han deler den med omverdenen den lille tiden linken er gyldig er det vel heller bare å utnytte en svakhet i systemet. Et spill til 50 kr som spilles på en mikroskopisk skjerm med elendige kontroller, lyd og grafikk er vel ikke verdt pengene uansett.
▼ ... noen uker senere ... ▼
på zedge.no får hver bruker et eget wap område hvor man kan laste opp bilder/logoer/ringetoner og dele med andre. Helt gratis.
▼ ... over en uke senere ... ▼
haha!
Selvfølgelig har dem en timer, eller en begrensning på å laste ned 2 ganger fra samme url.
De har jo tenkt på dette, ellers ville dem jo ruinert seg.

Men jeg har en side som man kan laste ned mobil spill gratis til PCen og da er det bare å sende dem over via kabel eller bluetooth. Sier ikke linken, for det er jo fy fy her.
Sist endret av JonBlund; 29. juni 2005 kl. 13:36.