Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 930
Som tittelen sier så trenger jeg hjelp til mitt valg av ny mobil.
Den gamle Nokia 3200 begynner å se sine siste sms stunder pluss at mitt nåværende abonomang (Netcom YoungTalk) har gått ut.

Derfor ber jeg dere nFF'ere om å kanskje gi meg et par tips til hvilken mobil jeg må gå for.
Evt reffere til netthandlere som selger disse mobilene.

Kriterier:

*Må ha Netcom YoungTalk.
*Pris (helst under 1000kr)

Design og merke driter jeg egentlig i, men prisen må være respektabel.

På forhånd takk.

Kristian.
Sist endret av nicks; 16. juni 2005 kl. 18:48.
Gå på www.siba.no, ^hunk^. Der finner du youngtalk og et hav av mobiler under 1000,-
Hvis du er villig til å gå et stykke over 1000 så har du jo 6680 som YoungTalk har et mega tilbud på. Og da får du virkelig mobil for pengene!
nicks's Avatar
Trådstarter
Freeloader: Problemet mitt er prisen, jeg er på jakt etter en grei mobil som jeg bare kan videreføre mitt YoungTalk abbonomang og i tilegg ikke betale skjorta av meg for.
^hunk^: Det er ikke et problem. Hvis abbonementet er utløpt, kan du videreføre uten ekstra kostnad. Du betaler månedspris + mobilpris, slik du gjorde da du kjøpte din forrige telefon.
Jeg vet ikke hva Sony Ericcson k700i koster og/eller du får det med Young Talk, men det er vertfall en bra telefon
Sitat av Poopur
Jeg vet ikke hva Sony Ericcson k700i koster og/eller du får det med Young Talk, men det er vertfall en bra telefon
Vis hele sitatet...
nettet finner du den til 899 på siba i flg dagbladet. Mne Klart Svar selger den til 1,- hvis du tegner/viderefører ditt NetCom abb. Selv sikler jeg over etterkommeren K750i.
For ALL del! Ikke kjøp på Siba. Største møkka ever! Men kjøpe deg en T630 eller noe i den duren. Enkel og grei telefon. Samtaler, SMS, MMS og et mindre godt kamera. Men brukbart

Funker fett for meg. ^^
FOR ALL DELL KOM MED ARGUMENTASJON FÅR IKKE Å KJØPE PÅ SIBA, ELLER DRIT I SÅNNE UTSAGN -uten caps

Jeg har bare gode erfaringer med Siba, flott service, gode forsikringsordninger og ikke minst de har veldig respektable priser.
Bare gode erfaringer med Siba her også.
Jeg kjøpte min 6230 på siba, og var veldig fornøyd med både service og handelen generelt, så jeg ser ingen grunn til å ikke kjøpe noe fra dem. Vil også anbefale 6230 fra siba, jeg fikk min til 1 krone med et netcom abb. som jeg ikke husker hva het for noe.
nicks's Avatar
Trådstarter
Er det noen andre plasser dere vil anbefale at jeg kjøper min mobil utenom Siba?
kelko.no så finner du ut hvem butikk (på nette) som selger mobiler billigst, bare å finne ut hvilken telefon du har lyst på så søker du.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
jeg anbefaler en 3220. Helt grei, med ok kamera
joa, er kanskje fjortis-telefon, men den er bra fordet