Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1226
hei, noen som har noen tips om hvordan jeg kan få matkikk som når jeg røyker hasj med lovlige middler?
ikke spis på en 2-3 dager ^^ (hvorfor gå for tha munchies uten "kule midler"?)

lykke til
og advarsel, ikke spis noen unødvendig sterke saker.
magen er ikke glad i det da. Jeg erfarte etter 1 døgn uten mat i forbindelse med lan.
Trådstarter
31 1
Sitat av ZUMO
ikke spis på en 2-3 dager ^^ (hvorfor gå for tha munchies uten "kule midler"?)

lykke til
Vis hele sitatet...

fordi jeg får noia når jeg røykeer! :s
aagemann: Bare få MAT inn i tankene, så skal nok et matkick komme etterhvert. :-)

Husker en kompis som fikk matkick, han laga seg en brødskive med smør, sennep, majones, kaviar, røkt laks og sild på... (Dette høres ikke godt ut, men han synts utrolig nok det).

Lykke til med matkicket.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Denne tråden er patetisk. Jeg vedder på at grunnen til at du vil ha matkick (med CK, ja) uten hasj er fordi at du ikke får tak i hasj, langt mindre tobakk!
Et godt tips for matkick: I sommer skal du sove HELE jævla dagen. På forhånd har du requestet til middag at mamma eller pappa skal grille litt mat, fikse masse digg dressing, salat, poteter, french fries og alt du kan tenke deg av kjøtt som så skal bli druknet i deilig FETT!
Se så til å våkne opp litt før middag og ikke gå ut av rommet ditt før det er på tide å spise.

MATKICK 4 EVAH!!! HASJ Fr33!!!!!111 DDD
Trådstarter
31 1
Sitat av Malbolgia
Denne tråden er patetisk. Jeg vedder på at grunnen til at du vil ha matkick (med CK, ja) uten hasj er fordi at du ikke får tak i hasj, langt mindre tobakk!
Et godt tips for matkick: I sommer skal du sove HELE jævla dagen. På forhånd har du requestet til middag at mamma eller pappa skal grille litt mat, fikse masse digg dressing, salat, poteter, french fries og alt du kan tenke deg av kjøtt som så skal bli druknet i deilig FETT!
Se så til å våkne opp litt før middag og ikke gå ut av rommet ditt før det er på tide å spise.

MATKICK 4 EVAH!!! HASJ Fr33!!!!!111 DDD
Vis hele sitatet...
Hehe, du skulle bare visst! hasj er milds sagt ingen problem for meg å få tak i...Men er bare det at jeg elsker matkikket, men tåler ikke hasj. får noia av det..merkelig egentlig!
Har røyka mye opp igjennom åra, men i det siste har jeg ikke tålt det!
Det som du altså spør om er at du liker å spise mye på kort tid, og lurer på hvordan du kan få det til? Hvordan spise mat, altså?
Trådstarter
31 1
Sitat av DonTomaso
Det som du altså spør om er at du liker å spise mye på kort tid, og lurer på hvordan du kan få det til? Hvordan spise mat, altså?
Vis hele sitatet...

egentlig bare få mat til å smake like godt!
Får matkikk bare av tråden her :P
Første (og siste?) Jeg røyka fikk jeg et sinnsykt matkikk. Var helt utrolig. Spiste alt jeg fant, m/gamle halvmugne brødblingser med røtten brun ost, og det smakte digg. Det var forsåvidt den eneste rusen jeg fikk også.
aagemann: Begynn å spise veldig sunt. Kutt ut sukker og slikt.
Jeg har levd sånn i over to år nå og jeg har konstant munchies.
Jeg spiser mer enn dobbelt så mye som jeg gjorde før og føler meg mye bedre.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
og det var det...