Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2566
| Ola | sier:
Seriøst! Post sida di på nFF!
marjuice - Losing all hope is freedom sier:
Neida..
| Ola | sier:
Joda!
marjuice - Losing all hope is freedom sier:
Eg orkar ikkje..
| Ola | sier:
Du er lat!
marjuice - Losing all hope is freedom sier:
Ja. ;D
| Ola | sier:
Da gjør jeg det for deg!
marjuice - Losing all hope is freedom sier:
Samma f.. Bryr meg ikke..
Vis hele sitatet...
Så da poster jeg marjuice sin hjemmeside her , ettersom jeg finner mye underholdning i denne sida, selv om noe av det kanskje er litt intern humor. Kom for all del med kommentarer, tror ikke han gidder å gjøre noe med de alikevell!

Edit: Han trodde ikke jeg kom til å poste
Sist endret av Sture Dingo; 12. mars 2005 kl. 03:17.
Æhh!
(Hjelper meg selv med å skrive nok tegn)
Rart, jeg får ikke til å edite innleget mitt..
Men jeg later som om jeg har gjort det på innlegget over.
Liksomedit: Haha, ingen har kommentert sida enda! Synd for deg, Sture! Mohahahaha! ;D
Endre fargen på teksten i menyboksen, den er umulig å lese med så lys farge. Ellers en grei side.
Headeren var fin, men kanskje litt stor. Ellers var sidemenyen noe umulig å lese, og for å gi litt kritikk på innholdet, så er den skrivestilen du bruker ganske oppbrukt
Muligens vurdere nytt fargevalg?
Ellers var innholdet i sida urovekkende underholdende.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Den iframen er for stor, så jeg må liksom scrolle to ganger, først hele siden, så i iframen. Det var litt dumt.

Ellers var siden ganske fin den. Er ikke noe fan av iframe, i alle fall ikke når jeg må scrolle hovedvinduet også, men det funket jo rimelig greit egentlig.
Skal vurdere å høre på dere ved neste layout-oppdatering. ;p
Forresten, den med fargen på menyen har jeg hørt mange ganger før, men jeg har enda ikke orket å gjøre noe med den. Men det skal jeg, så vet du/dere det.
Iframe bryr jeg meg ikke noe om, jeg klarer meg bra nok med den, iallfall helt til jeg orker å lære meg noe nytt og fancy php-koding for dette. (: Har flere ganger vurdert å redigere størrelsen på den, men har fått flere klager om at den er for liten, så resultatet er som dere ser; en stor iframe.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg har ikke sjans til kunne lese det som står i menyboksen.
Okei, okei. Det er gjort.
Nå er menyen lesbar. Den bør iallfall være det!
(;

Edit: Yay, post nr. 100.
Er ikke jeg tøff som får postcounteren min til å stige?! Nei. (:
Sist endret av random8173; 12. mars 2005 kl. 20:02.
padding i menyen er en fin ting..
Litt padding i menyen, slik at teksten ikke er klint inn i venstre side hadde gjort seg. Forresten gjelder det samme for hovedruten, om enn i litt mindre grad. Innholdet der virka forresten litt rotete på en måte, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor jeg oppfatter det slik. Litt større tekst kanskje, og litt mer luft rundt både teksten og bildene?

En eller annen form for header eller mer tydelig overskrift (i en fast stil som går igjen) inne i hovedruten ville også gjort innholdet litt mer oversiktlig. Ellers bra side.
(Bra innhold, det er jo det viktigste! Særlig klagebrevene var artige.)

Sitat av marjuice
Rart, jeg får ikke til å edite innleget mitt (...)
Vis hele sitatet...
- Du får bare redigere posten din opp til en time etter at du har skrevet den. Jeg husker ikke hva begrunnelsen for dette var, men slik er det i alle fall.
Jeg fant en hemmelig beskjed (sjekk vedlagt bilde)

Dessuten så er det veldig tungvindt å måtte scrolle to ganger, som devotio sa.
Sitat av klovnen_
Jeg fant en hemmelig beskjed (sjekk vedlagt bilde)
Vis hele sitatet...
Ja, grunnen til dette var at jeg ikke fikk til noe mellomrom mellom menyen på en annen måte.. Jeg orka ikke å gå inn i scriptet og redigere.

Det med at teksten i menyen er helt klint inn til venstre, er ikke med meningen, og den var ikke sånn før jeg redigerte bakgrunnen, altså fargen i menyen så folk skulle skjønne hva som står der. (:

Liker litt kritikk, jeg. (: Så veit jeg hva jeg bør gjøre bedre ved neste oppdatering av layouten. (:

Edit: Jeg kan vel bare takke Arne for dette domenet, derfor tenker jeg at jeg legger ut en link til hans side samtidig: Goseweb . Innholdet er det som teller, sant? ;p
Sist endret av random8173; 12. mars 2005 kl. 20:53.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Wow! Ny layout allerede? Du har virkelig stått på og tatt til deg kritikken jo! Det er ikke spesielt vanlig til å være deg(; Likte den nye layoten, ga meg liksom et hint om vår(:
Det var ikke akkurat på grunn av kritikken at jeg laga ny side, men.. Var jo drittlei den gamle sida fra før..
Rødt på rødt, ikke så lett å lese menyen din. Heller ikke den svarte teksten på den mørke røde bakgrunnsfargen. Resten er fint.
Heh, har alle det sånn?!
Har ingen problemer med å lese selv, iallfall.. Men det er vel på grunn av at jeg veit sånn ca akkurat hva som står der, det..
Pretty Princess
Freaken's Avatar
jeg digga siden din jeg, litt sånn fjortis-tåresøte-tegneserie-greier

men menyen din, igjen er litt feil.. prøv og bruk hvitt eller lyse rød.

offtopic: får du gratis hosting på goseweb?
Jeg har heller ingen problemer med å lese hva som står
Men dette får dere ta to ta på IRC eller noe. Om marjuice vil ha kritikk på sin nye layout så poster han en ny tråd om det