Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3225
hahaha! Dissa folka er seriøst morsome, det var dem som sneik seg inn i BigBrother.. 2 ganger! http://www.banden.no/
Stikk dit og last ned filmen, den er stor da, men på 51 min.
Better than thou.
Faen har dere fått nyss på dette alle sammen a? Jeg som dro banden inn i #nFF så! Banden, og da spess Einar Kleiven, rox!
rett og slett genialt - enkelt og greit
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Må si at banden rocka ganske hardt ja
Hihi, han Einar Kleiven karen bor "rett" oppi her. Naboen til "SlaveAvSolen", visstnok en meget skew kar. Han ble observert i en blomsterkledd kondomdress på en kald vinterkveld for noen dager siden, nye stunts kanskje?
Hehe, den filmen rawket nok til at jeg drog den ned igjennom min 1337z0r fux0r ISDN linje

Ana: konge
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Hihi, han Einar Kleiven karen bor "rett" oppi her. Naboen til "SlaveAvSolen", visstnok en meget skew kar. Han ble observert i en blomsterkledd kondomdress på en kald vinterkveld for noen dager siden, nye stunts kanskje?
Vis hele sitatet...
hils fra meg neste gang du ser han da

einar kleiven er idolet mitt.