Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 929
Laget disse to for ei god stund siden nå, har endelig bestemt meg for å lage ei webside av de, eller en av de.


Så jeg vil gjerne ha kritik og tips om forbedringer, feil osv før jeg tar en av de i bruk(har enda ikke bestemt meg for hvilken av de)


Disse er de første layoutene jeg har laget ever, så be nice..

Layout 1
Layout 2
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Den første var helt forjævlig. fonten var grusom, fargene var verre, og de tomme boksene på siden var blodharry.

Layout 2 var langt stiligere, om enn kanskje litt for rotete igjen.
Tenkte og ha noe i de boxene da, text som rullet oppover elns.. og den magler en banner seff da
Sier som SharQ, hadde Layout 2 vært litt ryddigere og ikke sett ut som et bilde av no slag hadde den vært konge den.
Jeg ble svimmel av og se på Layout 1. Layout 2 så bra ut, litt rotete som flere allerede har påpekt.
*personlig mening* layout en var jo SÅ 2001, mens den rotete greia i 2'ern (hehe) har jeg et personlig hat-forhold til. det betyr ikke at den er dårlig, det betyr bare at folk som er lik meg, ikke vil bruke mer enn den tida det tar å lukke browsern, på sida di. Men det var sikkert tøft for noen andre.
Layout 2 fortjener å bli gjort til en webside. Stilig design ;D
Layout 1: Nei, fy!
Layout 2: Meget god idè som fortjener finpussing!


Sitat av ulysses
*personlig mening* layout en var jo SÅ 2001, mens den rotete greia i 2'ern (hehe) har jeg et personlig hat-forhold til. det betyr ikke at den er dårlig, det betyr bare at folk som er lik meg, ikke vil bruke mer enn den tida det tar å lukke browsern, på sida di. Men det var sikkert tøft for noen andre.
Vis hele sitatet...
Hvis mariusmoen.tk som du innehar i signaturen din, er din egenkonstruerte side tror jeg du gjør best i å holde fred i framtidige diskusjoner ang. design.
Linkene til bildene dine fungerer ikke lenger... skulle gjerne ha gitt litt kommentarer, men må nesten se layoutene først.
funker fint her da..

takk for respons så langt
Jeg syntes nummer 2 var litt kul, rotete var de, men ikke i den forstand at den faktisk var rotete, collage gjør seg på nettsider om man ikke dynker ned, men klarer å holde en klassisk visning, som gjør det pent å se på.
Skal ikke si hva jeg syntes om nummer 1..
Nr. 1 var ass. Den andre var bedre...
ok, da har jeg deffinitivt bestemt meg for og bruke nr.2

Noen tips til forbedringer på den?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Gjør den litt mindre stressfull. Kanskje inkluder noen gråtoner i stedet for å ha alt sort og høykontrast.
hvis du foerst skal kjoere den stilen paa nr 2, saa syns jeg du mangler litt "moekk og skit"... hvis du skjoenner hva jeg mener, er absolutt ikke noen stoever paa den stilen selv, men det er liksom litt for rent og pent. Noen graatoner vil nok ogsaa gjoere seg, som sharq sier
Dine første designs ever? Vel, da kan dette virke lovende

Som alle andre, layout1 sugde, layout var ett utrolig bra og orginalt konsept som fortjener finpussing!