Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 836
ÅÅÅÅH, happy happy joy joy, snart kommer først The Roots (30.November, 275,- + vgift) og senere De La Soul (12.Desember, 240,- + avgift).
18 års grense på begge

Mange som skal dit?
Personlig så gleder jeg meg som en unge siden jeg ikke har fått med meg en konsert av noen av dem og har hørt at de skal være syke live
De La Soul er dritt live. The Roots er ganske flinke live, så dem på Quart 2003. Men det som virkelig var kjipt, er at M.O.P avlyste.
Så også The Roots live på quart03, var liv der da ja..

Men hvor er disse konsertene da? Kanskje en liten url?
Så har vi jo Interstate til sommeren igjen da
Da blir det antageligvis 2 dager det vil vare, så de som ikke bor i Oslo børe vel skaffe seg hotellrom i god tid før.
Vil si at årets Interstate var suksessfull, det eneste minus som var ved Interstate i år var at lyden var litt overstyrt. Artistene som var der var gode, eneste var hu ene Norske klysa, som liksom snakket så pent (husker ikke hva hu het).
Da riggah eller noe som ikke stod på lista var heller ikke så god, som man skulle ha trodd.
Rah Digga mener du kanskje :P
Enig i at Noora Noor ikke gjorde det noe bra, folket ville jo ha henne av scenen Deriblant meg...
Opp i opp kjempe fornøyd med interstate!

Hvor er konserten til The Roots? De La Soul er jo også konge! Har ikke sett noen av de live men... hadde vært kult det...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Er det betong eller rockefeller vi prater om her?
Skulle M.O.P ha konsert her igjen? Ikke hørt.. Var på konserten forrige gang M.O.P var her, det er den feteste konserten jeg har vært på noen gang tror jeg.. (med unntak av Saïan Supah Crew på roskilde -03 med 1500 mennesker inni ett telt og 3-4000 folk rundt, sto midt inni teltet i 40*C eller noe...) Må nok prøve å få med meg en av de to ihvertfall...

Er forresten party på betong 19/11 hvis jeg ikke husker helt feil, med blant annet Cam'n a-lee og en haug med andre rappere..
-totto
Rockefeller.
Tilegg, jeg har hørt at noen av gutta fra Saïan kommer til norge snart for å holde konsert. Gikk glipp av forrige
Er desverre ikke informert om dato eller sted, men kan sikkert gi beskjed så fort jeg får vite noe, om ikke andre kan si det først
OFX (som er en del av Saian Supa crew). Oslo-konserten blir på Moon den 3. Desember. Support blir Blind Visionaries (uff). 20 års aldersgrense og 150 schpenn for billetter som kan kjøpes på Sole Service. De skal også ha en konsert i Bergen 2. Desember på klubben Agora. Første klokka 20:00 med fri aldersgrense (50 kr.) og en annen klokka 23:00 med 18 års aldersgrense og billettpris til 100 kroner.
Faens kjipt at de skal ha den i Oslo på moon, jeg er dessverre ikke 20 ennå, men er 19 og teller dagene.
Jeg var helt sikker på at de skulle ha konsert på Rockefeller.
Nå blir ihvertfall broren min gald siden han bor og går på skole Bergen (Lucky SOB )
Hehe. Vedder på at du kommer inn med mindre du er en dverg.
Håper da virkeilig et Kan jo alltids ordne meg et legg
Noen som så Jae R på Interstate? Var han bra?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Tips til dere som bor i oslo området og liker norsk rap.. Gatas Parlament holder konsert i Dyrløkkeåsen Kulturhall i Drøbak (30 minutter med buss utenfor oslo) på tirsdag 30.november.. Just a hint
Tror heller jeg drar på Roots om jeg får tak i bilett.