Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 854
Jeg har lastet ned football manager til mac, men har problemer med å komme igang. Jeg trenger nemlig (selvsagt) å ha cden i når jeg starter opp. Er det noen som vet om noen plasser hvor det finnes nocd-cracker til mac, og eventuellt hvor jeg kan finne den jeg leter ettter.
Er det ikke nok å lage en image av greia? Er ikke helt ekspert innen dette, men jeg tror jeg peker deg inn i riktig retning...
For å lage et image må jeg faktisk ha cden. Men det er ikke alltid dette funker heller. Det er nemlig ikke alle spill som tar .dmg eller .img for god fisk og tillater det sjelden. Det beste hadde vært om det fantes en mac-cracke side, ala megagames.com eller no.
Har du prøvd å mounte image med toast? Den gjør det vanskeligere for spill_å_se forskjellen på CD og image (kommer opp som CD i Finder).

Ellers er det eneste jeg kommer på i farten TKA:
tracker.torrentskickass.com

Ligger kanskje noe der? Om du trenger invite har jeg 1 igjen.