Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 976
Jaja .. Som dere sikkert ser på linken her!
Og dere kan lese mer om den Her!



Så skjønner dere sikkert hvorfor jeg sier at bush er latterlig!

Hvis det virkelig er slik at USA`s presiden bare står der og tarimot beskjeder som han formidler videre så er det bare latterlig!
Han klarer ikke og si noe med egne ord!


De sier det kan være slik.. Men hvem vet ... Kan jo være mye rart som får jakka til og bule slikt..
Sist endret av Pumpkin; 9. oktober 2004 kl. 22:13.
Skal det ikke hete "weird" og ikke "wired"?

wired betyr vel noe med ståltråd.
Wired betyr at han er rigga med lydutstyr.
kanskje en liten skrivefeil?
Tror det. Sansynlighvis ikke en amerikaner som har laget siden.
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
er ikke jeg som har laga sida.. så jeg bryr meg ikke så mye om akkurat den lille skrive feilen der!

Det jeg synest er latterlig er at hvis det er slik som noen mener, så får han info av andre!
Litt ille er det jo da, skrivefeil i adressen.
Det er jo, som DonTomaso sier, riktig. Les hans post.
I hvilken adresse? Sjekket du siden i det heletatt?
Nå kjønte jeg! Sp først at det var mye tekst så jeg gadd ikke begyne å lese på det.
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Det er en fordel og lese noe før du kommenterer det!
Hvorfor ikke, det virker jo ikke som om han helt skjønner hva han selv sier av og til...

"I believe that human beings and fish can coexist peacefully."
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Det må ligge noe i all den forbanna dritten han kommer med da :P

Han kommer jo med de kommentarene enkelte ganger .. Så hvis det virkelig er slik at noen sitter og sier det han skal si til resten av verden, så må den personene være sinnsykt dum :P
Wire = ståltråd, stålkabel~kabel
lol bush er dom lol!

Alle som er i medias søkelys - statsledere, popmusikere og skuespillere får alle setninger de sier formulert for seg. Selv den minste bagatell planlegges. Velkommen til virkeligheten!