Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 688
Jeg har en Nokia 9311 S -tuner som har klikket fullstendig. Det er ikke lenger mulig å skifte kanal, og knappene fremme på boksen reagerer den heller ikke på.

Lurte dermed på om jeg skulle prøve å legge inn ny firmware, men sliter med å finne det. Noen som vet hvor jeg eventuelt kan finne det og sånn omtrent hvordan det gjøres?
Gå inn på kanal 499 vis du har canal+. Der får du beskjed om du har siste firmware, hvis ikke får du tilbud om å laste ned ny.

Finns og "pirat firmware" til den mener jeg å huske. Sjekk Nordic Pirat Forum.
Gnom
ZerBox's Avatar
Trådstarter
Problemet er at tuneren ikke vil skifte kanal på grunn av at den ikke reagerer når jeg trykker på knappene på tuneren eller på fjernkontrollen.

Skal sjekke nordic pirat forum
Her har du tråd om emnet: http://4738.rapidforum.com/topic=100180328523

Du må kansje registrere deg for å få tilgang.
Har du orginal kort, så må du finne orginal programvaren, mens hvis du ikke haret org.kort så kan du finne mye spennende programvare. Søk forumet på "Patch" og "hardware"