Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2864
Er det noen som kan hjelpe meg med å få brent et MII kort?
Jeg har fått tak i en mp3.5 brenner, men jeg vet ikke hvor/hvordan jeg skal få tak i programvaren!?.
Er det noen som har noen tips til denne stakkars nybegynneren?
går den på com-port eller?
det er vel berre å leite rundt på google det...?
søke på den brenneren du har + "program" eller.no...



Norge, størst i Norden på piratkopiering. (dn.no)
Noen som har en full kjempefin guide (norsk) for å lage slike kort? med linker til programmer og butikker og det hele?

Eller bare gi meg et hint på hvor vanskelig/tidkrevende dette er.
Slenger meg på denne. Fikk brenneren i posten i dag (MP3.5), men det fulgte hverken med manual eller noen driver CD. Fant http://www.adteknik.se/english/download.htm, men vet ikke hva jeg skal laste ned. Jeg har lastet ned MultiProg, men det programmet finner ikke brenneren. Er desperat etter hjelp, noen som har peiling?
BULLITT_'s Avatar
Trådstarter
11 0
Jeg har funnet filene til breneren!.. Visst folk trenger disse filene kan de sende msn adressa si på en pm message til meg.. Så skal jeg sende de
Jeg tror jeg vet hva du skal bruke kortet til.....
Meg bekjent så inneholder fila på stopstop, som man laster ned, både brennerprogram og det som er nødvendig for å tilbrede et m2 kort, slik at det blir ulovlig i følge norsk lov.

I korttekst: man trenger ikke nødvendigvis noe brennerprogram da fila som lastes ned er KOMPLETT.....

Men skal man "koke" noe annet lovlig-/ulovlig er vell greit med programvare....
Klarer dere ikke å brenne kortene så abbonnere istedet!
Har dere hørt om søkemotoren google.com????
Eller har dere i det hele tatt søkt gjennom dette forumet?????
Hva hisser du deg opp for a??
Må vell være lov til å spørre om ting her, er ikke alle som kan ALT om kort tukling... Hadde forumet kun vært for de som kan og vet alt, kunne vi dri... i å ha hatt slike forum....
Vær litt positiv og gi av din kunnskap til de som ber om det istedet!!
Er ikke du trønder a? Oppfør deg som en!!

Hit mi!!
He he det trengs en trønder til for å lære søringene no:-)
Som hva da??? Har du lært oss noe a? Få vite om noe du har lært oss? Du kan begynne med en brukermanual for nybegynnere på hvordan koke m2 kort feks.!!!!
Da blir nok alle nybegynnere kjempe:-)))glade!

Ble du litt forbanna nå eller:-((((??

Foreslår at du starter et nytt emne, skal bistå deg med mine få, men akkurat nok kunnskaper til å koke m2.

Hva sier du, eller ere skummelt?
Hvorfor tror alle at et på et forum skal alle hjelpe til? og hvis ingen gidder å hjelpe hjelper det ikke å bli forbanna!!

Og det er ingen vits å blir forbanna for at en person spør om et spørsmål!

Tar du derimot en kikk på stopstop.mine.nu så finner du en link til et forum, der skan du søke etter guide til mII kort, der skal det finnes guider. å brenne pirat kort er en lett ting, det er ikke noe særlig mer komplisert enn å brenne cd'er..

Finner du ingen ting, så kan jeg muligens fikse en liten guide..
Trenger ingen guide jeg......men har en oppfatning av at forum skal være problemløsende for noen utfordringer man står ovenfor....ikke håning eller bemerkninger om at man "kan bare søke på gooogle"...alle er ikke født med pc under håndflata...veit at det er enkelt å tukle med kort el. cd'r.......MEN man må alltid slite litt før man lærer å sykle eller snakke for den slags skyld...slike forum som dette kan gjøre utfordringen lettere ....ønsker vi ikke at flest mulig kan lære seg fortest mulig å tukle med m2? I hvertfall de som selger utstyret:-)))

Over til noe mindre hyggelig....eller for å si det annerledes....en STOR utfordring....
kunne trenge en annen vei til stopstop.mine.nu akkurat nå....... kommer ikke inn....
Ett forum er grunnleggende problemløsende, men det er også kjerne en gylden regel at man søker før man spør, og det har ikke du akkurat gitt inntrykk av at du gadd å gjøre.

Og da må du på en måte bare regne med litt flames...
Kjusern.
Back off!
Opprinnelig postet av BULLITT_
Er det noen som kan hjelpe meg med å få brent et MII kort?
Jeg har fått tak i en mp3.5 brenner, men jeg vet ikke hvor/hvordan jeg skal få tak i programvaren!?.
Er det noen som har noen tips til denne stakkars nybegynneren?
Vis hele sitatet...

På stopstop ligger alt du trenger. Nye filer til *on@x i dag.

Funker fett.
OFF TOPIC Noen som hvet hvordan jeg kan få tak i kodene?
Har prøvd å komme inn på stopstop i to dager nå men siden er nede...
Her legger jeg ved fila til stop stop gjengen
Det må jeg si LordPalo.....litt av en regle du kom med....var ikke meningen å kødde med deg....ikke alle som kan bruke gooogle like bra....

Her er en link som ble brukt i går når stopstop ikke var tilgjengelig:

http://crypto.ws/upload/index.php

Du har vell den.....

Forresten, jeg er glad du skrev back off og ikke f§ck off ......
Kjusern
Slovak sida er grei nok den, men det er endel virus du kan laste ned der:-9
▼ ... noen uker senere ... ▼
Så at du manglet en link der trønder såpa
http://tabascoweb.net/forum/
Ble jo kåret til det beste nordiske forumet.


Mvh

Vixen