Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2805
Noen som vet om sider som streamer fotballkamper fra premier league?? Fant en side på google, www.soccerstreams.com, men den kostet penger. Noen som vet om noen andre??
Man streamer ikke PL for guds skyld, betal de få kronene folka @ C+ skal ha for å innstalere digitalt utstyr hos deg og nyt kampene på TV'n din.. det er så myyye bedre...

eventuelt kom deg på en fotball pub, det gjør hele opplevelsen myyye bedre
Dem viser ikke kampen jeg vill se på canal + idag
Jeg slenger på et fotballspørsmål til før tråden blir stengt : Vet noen om gode fotball-sider med grundige previews om PL-kamper?
Opprinnelig postet av DonTomaso
Jeg slenger på et fotballspørsmål til før tråden blir stengt : Vet noen om gode fotball-sider med grundige previews om PL-kamper?
Vis hele sitatet...
Her
Opprinnelig postet av ztaale
Man streamer ikke PL for guds skyld, betal de få kronene folka @ C+ skal ha for å innstalere digitalt utstyr hos deg og nyt kampene på TV'n din.. det er så myyye bedre...

eventuelt kom deg på en fotball pub, det gjør hele opplevelsen myyye bedre
Vis hele sitatet...
for meg vil det å få C+ koste meg ca. 3500 kr første året.

Det annser jeg som litt for dyrt, selv om jeg er interessert i å se kampene.
Soccerstreams koster så visst ikke penger! Trykk på upcoming, velg kampen, og velg mirror. Enklere kan det ikke bli.

Edit: Viss man ikke har råd til C+, så kjøper man seg piratkortbrenner og et m2 kort på www.keycard.no , og brenner Canal Digital. Det hele koster ca 900 uten frakt. Dog må du belage deg på lang leveringstid, jeg ventet i alle fall i 3 uker. Dette var i sommerferien, mulig at det går kjappere nå.
Sist endret av steili; 22. august 2004 kl. 13:44.
Soccerstreams.com koster penger!!!!

Due to the high popularity of this site and the amount of time required to maintain it we are asking all users to purchase a soccerstreams.com season ticket. This will be a one off charge for the season. You will have unlimited access to any link on this site, unlimited help and support. Entry into the Predictions League where you can win cash prizes.

Og gidder ikke betale med paypal shit
Vel, jeg får opp dette screenshotet når jeg leter litt på siden. I og med at kampen ikke har startet ennå, så fungerer ikke linkene, men jeg tror det skal fungere. Uansett så linker bare soccerstreams til eksterne sider, så viss du leter litt på intenett, er det en god sjangse for at du finner den samme linken et sted.