Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1000
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trenger et bilde av et hus fullstendig dekket i snø

Requirements:

- Må være 3 mpix eller høyere oppløsning
- Må være korrekt eksponert
- Må helst være uredigert (dvs jpeg rett fra digitalkameraet)

Dette haster (trenger det innen i kveld).

Jeg byr på:
- 150 kr (vet det ikke er mye, men begrenset budsjett)
- 3 kopier av bladet det kommer til å trykkes i.

Kan ikke garantere at dere får bildecredit, men skal gjøre mitt beste.

Send på mail til:


Haje
I dette tilfellet er det vel veldig viktig at det er vi som har rettighetene på det selv, siden det skal publiseres i det offentlige?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Yupp, sjølvklart. Dette må være et bilde du/dere har tatt selv.

h
Bra at du gjør slik her og engasjerer folk. Litt vanskelig å få tak i snø nå though. i norge altså. Private arkivfoto går jo seff.
hvis huset skal være FULLSTENDIG dekket av snø...hvorfor ikke bare ta bilde av en stor snøhau?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Arkivfoto er jo selvfølgelig det jeg er ute etter

Jeg mener ikke fullstendig, smartypants, jeg mener bare med 20-30 cm snø på taket. Eventuelt en nedsnødd bil eller noe slikt.

Det skal brukes til en artikkel om hvordan man gjør et hus klart for vinteren. Jeg har en del bilder som skal brukes, og var overbevist om at jeg hadde et bilde, men klarer faen ikke å finne det. Grr.

H
Har noen bilder av huset mitt/vårt men det er bare på 2,1 mpx.

Forresten, hva slags blad er dette?
Sist endret av Octavarium; 6. august 2004 kl. 13:45.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Stylepower: Om de er i veldig høy teknisk kvalitet ellers, så kan de kanskje brukes. Send over så jeg får sett.

Bladet er et "property magazine" - eiendomsblad, på godt norsk, som har en feature hvor bildet skal brukes. Det distribueres med opplag på ca 30K rundtom i Liverpool by og de omliggende tettstedene.

h
For sent å sende/vise deg bildet nå?
Jeg har et bilde av et hus med... vet ikke om det er 20 cm, men det er snø! 2,1 mb. Jaja :P
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Hei. Deadline ble flyttet til Mandag, så de av dere som fortsatt har bilder er fortsatt velkomne til å sende inn. Har fått et par knasende bra bilder, men om noen har noen enda bedre, så bruker jeg dem istedet

Cheers,

Haje
Har flere, bildene er i PCD format.